کد خبر: ۷۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷

نبرد ابراهیمی و خلیل‌زاده برده نداشت/ شکست الاهلی/ تمجید استراماچونی از کنعانی‌زادگان

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الغرافه قطر پیش از دیدار مقابل الاهلی از مدافع ایرانی این تیم تمجید کرده بود.
نبرد ابراهیمی و خلیل‌زاده برده نداشت/ شکست الاهلی/ تمجید استراماچونی از کنعانی‌زادگان
آفتاب‌‌نیوز :

لیگ فوتبال ستارگان قطر با تساوی تیم‌های الوکره و الریان در حضور «امید ابراهیمی» و «شجاع خلیل‌زاده» همراه شد. الاهلی نیز که «محمدحسین کنعانی‌زادگان» را در اختیار داشت مقابل الغرافه شکست خورد.

جمعه شب از هفته دوم لیگ ستارگان قطر، الاهلی که «محمدحسین کنعانی‌زادگان» را در ترکیب اصلی داشت برابر شاگردان «استراماچونی» در تیم الغرافه با حساب یک بر صفر شکست خورد.

«سیفان هنی» تک گل این را در دقیقه ۸۵ و از روی نقطه پنالتی به ارمغان آورد تا الغرافه با دومین بُرد متوالی دست یافته و ۶ امتیازی شود. الاهلی یک امتیاز باقی ماند تا شروع خوبی در فصل جدید نداشته باشد.

در دیگر دیدار، الوکره با «امید ابراهیمی» به مصاف الریان رفت که «شجاع خلیل‌زاده» را در ترکیب داشت. نبرد ایرانی‌ها برنده نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

الوکره در نیمه نخست حملات متعددی را طراحی کرد و در دقیقه ۴۳ توسط «ناصر الیزیدی» به گل رسید. در دقیقه ۹۲ این دیدار «تمیم منصور» گل تساوی الریان را زد تا این بازی تماشایی با تساوی به اتمام برسد.

با این نتیجه، الوکره به نخستین امتیاز فصل رسید و الریان هم ۲ امتیازی شد.

تمجید سرمربی محبوب استقلالی‌ها از ستاره سابق پرسپولیس

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الغرافه و الاهلی به تمجید از محمدحسین کنعانی‌زادگان پرداخت.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی الغرافه که سابقه هدایت استقلال را به عهده دارد در نشست خبری پیش از این دیدار به تمجید از خط دفاعی الاهلی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن ایرانی این تیم پرداخت و اظهار داشت: بازی سختی مقابل یک حریف قدرتمند داریم. خطوط تیم الاهلی به هم متصل و نزدیک است و آنها یک خط دفاع قدرتمند با رهبری مدافع ایرانی‌شان محمدحسین کنعانی زادگان در اختیار دارند و البته سه بازیکن خارجی با تجربه در خط میانی. با این حال آنالیز خوبی از حریف خودمان داشته‌ و روی نقاط قوت آنها تمرکز کردیم. خوشحالیم که در بازی اول الشمال را شکست دادیم و امیدواریم این شروع خوب را در هفته دوم ادامه دهیم.

در حال حاضر تیم الغرافه سه امتیازی است و الاهلی یک امتیاز دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین