کد خبر: ۷۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
تبلیغات

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

مدت‌هاست کرونا برنامه‌‌ی زندگی همه را بهم ریخته است؛ مخصوصا افراد اهل سفر که مجبور به خانه‌نشیی شدند. اهلِ سفرها با دیدن عکس‌های قدیمی و صحبت با همسفرهای همیشگی، یاد سفر را زنده نگه می‌دارند. امسال نمی‌توان مثل سال‌های قبل دل به جاده زد، پس باید یک ایده‌ی جدید داشت.
حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
آفتاب‌‌نیوز :

تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. در این ماه هیچ چیز به انداز‌ه‌ی یک سفر هیجان‌انگیز با همسفرهای خوب نمی‌تواند روح آدم را سر زنده کند؛ اما حکایت سفرهای امسال با سال‌های قبل فرق دارد.

همه دل‌تنگ سفر هستند!

مدت‌هاست کرونا برنامه‌‌ی زندگی همه را بهم ریخته است؛ مخصوصا افراد اهل سفر که مجبور به خانه‌نشیی شدند. اهلِ سفرها با دیدن عکس‌های قدیمی و صحبت با همسفرهای همیشگی، یاد سفر را زنده نگه می‌دارند. امسال نمی‌توان مثل سال‌های قبل دل به جاده زد، پس باید یک ایده‌ی جدید داشت. جاباما برای همه‌ی دل‌تنگ‌های سفر کمپینی ویژه‌ با کلی هیجان، چالش و جایزه در نظر گرفته است.

«حالِ خوشِ سفر» اینجاست تا دل‌تنگی‌ سفر همه را با چالشی جذاب و مرور خاطرات سفر، برطرف کند. این بار قرار است مسافر سفرهای مجازی باشیم. اگر شما هم اهل سفر هستید و می‌خواهید خاطره‌ی سفرهای گذشته‌ را زنده کنید، سری به سایت و شبکه‌های اجتماعی جاباما بزنید و همین حالا سفر را شروع کنیم. همیشه لذت سفر به همسفرهایش است،‌ پس فراموش نکنید از همسفرهای همیشگی‌تان بخواهید در این سفر مجازی همراه شما باشند.

کمپین «حالِ خوشِ سفر» چیست؟

برای هر کس «حال ِخوشِ سفر» مفهومی خاصی دارد. برای بعضی‌ یعنی استراحت در یک ویلای زیبا و پختن کباب، برای بعضی‌ یعنی طبیعت‌گردی و شب‌مانی زیر آسمان پرستاره و گوش دادن به موسیقی‌ موردعلاقه‌شان، برای بعضی‌ یعنی گفتن و خندیدن در ماشین با همسفرهای همیشگی. در هر صورت آن‌چه سفر را به یک تجربه‌ی ارزشمند و بی‌نظیر تبدیل می‌کند، دوری از روزمرگی زندگی است. «حالِ خوشِ سفر» اینجاست تا لذت و خاطره‌ی تمام این حال‌‌خوشی‌ها را یادآوری کند؛ آن هم به دور از خطر کرونا.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

در این کمپین چند نفر از اهل سفرهای حرفه‌ای، قصه‌‌‌ی سفرهایشان را تعریف کردند و عکس‌هایش را به اشتراک گذاشتند. جاباما در ویدیو «حالِ خوشِ سفرِ» شما را به یک سفر رویایی در منطقه‌ای بکر می‌برد و لذت اقامت در یک خانه‌ روستایی با تمام زیبایی‌هایش را یادآور می‌شود.

چالش خوش‌سفرآزمایی؛ شما برنده آيفون ۱۲ باشید!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

فکر می‌کنید شخصیت سفری شما کدام یکی از این موارد باشد؟

در سفرها مسئولیت همه‌ی کارها را به عهده می‌گیرید؟ اهل موسیقی و پخش آهنگ هستید؟ طعم غذاهایی که در سفر می‌پزید بی‌نظیر است؟ دوربین عکاسی شما تک‌تک لحظات سفر را ماندگار می‌کند یا اول تا آخر سفر خواب هستید؟

برای پیدا کردن پاسخ‌ این سوالات تنها کافی است در چالش «خوش‌سفر‌آزمایی» جاباما شرکت کنید. جاباما به شما می‌گوید شخصیت سفری شما چیست. عکس کاراکتر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و شانس برنده شدن جایزه‌ی ویژه‌ی iPhone12 و سایر جوایز نقدی را داشته باشید.

جاباما؛ یادآور حالِ خوشِ سفرِ تابستانه!

در این کمپین کلی سرگرمی، مسابقه و جوایز در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده و قرار است همه با هم سفر کنیم. کمپین «حال ِخوشِ سفر» همین حالا شروع شده است. برای دنبال کردن آن کافی است جاباما را در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و توییتر) دنبال کنید. ویدیوی «حالِ خوشِ سفر» جاباما را ببینید؛ هر ثانیه آن یادآور حس و حال خوب سفر است و جوایز میلیونی به همراه دارد. در چالش «خوش‌سفر‌آزمایی» شرکت کنید تا همه بدانند چه همسفر خوبی هستید. در نهایت شانس بردن کلی جایزه را هم داشته باشید؛ اما فراموش نکنید که این آخر کار نیست! سفر ما ادامه‌دار است؛ شما می‌توانید تا ۸ مهر در کمپین بزرگ «حالِ خوشِ سفر» شرکت کنید.

سفر همچنان ادامه دارد...

در این روزها جاباما با فراهم کردن امکانات متنوع، تجربه‌ی سفرهای کوتاه و امن را امکان‌پذیر کرده است. پس اگر به هر دلیلی لازم است سفر کنید، سری به سایت جاباما بزنید؛ اقامتگاه‌های مقصد را بررسی و آنلاین رزرو کنید. جاباما فهرست کامل و متنوعی از انواع اقامتگاه‌ها در سراسر ایران را دارد. همچنین اگر سفری ضروری در پیش دارید، به دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی، جاباما خدمات «جاباماپلاس» را پیشنهاد می‌دهد. در جاباماپلاس خدماتی مانند ضدعفونی کامل اقامتگاه و بسته‌های بهداشتی رایگان ارایه می‌شود.

به امید این‌که همه به سلامت از این روزهای سخت عبور کنیم و سفر رفتن همان تجربه‌ی همیشگی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین