کد خبر: ۷۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

خبری برای دارندگان ارز دیجیتال آوالانچ / رکوردزنی رقیب اتریوم ادامه دارد

آوالانچ که از آن به عنوان رقیب اتریوم یاد می‌شود در یک هفته گذشته رشد قابل توجه ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده است.
خبری برای دارندگان ارز دیجیتال آوالانچ / رکوردزنی رقیب اتریوم ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

رقیب اتریوم همچنان به روند صعودی خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. ارز دیجیتال AVAX یا همان آوالانچ با رشد ۱۶ درصدی خود در شبانه‌روز گذشته بازدهی هفتگی خود را به بیش از ۵۰ درصد رساند.

بر اساس آمار بدست آمده از کوین‌گیکو، آوالانچ در این هفته با رسیدن به سطح ۶۸ دلار و ۳۴ سنتی، به بالاترین سطح تاریخی خود رسید. هر چند در حال حاضر این ارز دیجیتال زیر ۷۵ دلار در حال معامله است.

آوالانچ با ارزش بازار ۱۶٫۴ میلیارد دلاری رتبه یازده را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده است.

بنیاد آوالانچ اخیرا اعلم کرد که این شرکت پروژه ۲۳۰ میلیون دلاری فروش خصوصی توکن را به برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارایی بلاکچین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری کریپتو، سرمایه‌گذاران فرشته و دفاتر خانوادگی نظیر پلی‌چین کپیتال و آروز کپیتال تکمیل کرده است.

این بنیاد در نظر دارد که این پول را برای توسعه سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi)، کاربردهای بنگاهی و موارد دیگر روی بلاکچین عمومی آوالانچ اختصاص دهد. این فروش در ماه ژوئن تکمیل شده بود.

امین گون سیرر، رئیس بنیاد آوالانچ می‌گوید: « با وجود اینکه آوالانچ نسبت به همتایان خود بسیار جوان‌تر است اما در مسیر درست قرار گرفته و پتانسیل آنرا دارد که تامین مالی غیرمتمرکز و نهادی را روی بلاکچین خود توسعه دهد.»

پژوهش اخیر شرکت سرمایه‌گذاری پرخطر آوتلیر ونچر نشان می‌دهد، آوالانچ در یک سال گذشته در فعالیت‌های توسعه‌دهندگان رشدی خیره‌کننده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین