کد خبر: ۷۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛

صدرنشینی لیورپول در روز توقف سیتی

لیورپول با سه گل کریستال پالاس را شکست داد تا فعلا با ۱۳ امتیاز تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس باشد.
صدرنشینی لیورپول در روز توقف سیتی
آفتاب‌‌نیوز :

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی‌ها لیورپول و آرسنال به برتری رسیدند و منچسترسیتی متوقف شد.

شاگردان رویگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد به مصاف تیم آماده‌ی کریستال پالاس با هدایت پاتریک ویرا رفتند و با سه گل به برتری دست پیدا کردند. سادیو مانه(۴۳)، محمد صلاح(۷۸) و نبی کیتا(۸۹) گلزنان این دیدار بودند. جالب است که هر سه گل ماحصل ضربات کرنر و ارسالی بود. لیورپول با این پیروزی شیرین ۱۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و کریستال با پنج امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

در ورزشگاه اتحاد تیم منچسترسیتی موفق به شکست دادن ساوتهمپتون نشد. شاگردان پپ گواردیولا هر چه زدند به در بسته خورد تا ۲ امتیاز ارزشمند را از دست بدهند و برای دومین بار در این فصل به برتری نرسند. آنها فعلا با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند ولی جایگاهشان بدون شک با تنزل روبرو خواهد بود. تیم هازن‌هوتل هم به چهارمین تساوی این فصل رسید و هچنان در حسرت برد باقی ماند. آنها فعلا تیم پانزدهم جدول هستند.

آرسنال در ادامه روند رو به رشد خود بار دیگر به یک برد اقتصادی رسید تا ۶ امتیازی شود. شاگردان میکل آرتتا این بار در ترف‌مور و ورزشگاه خانگی تیم برنلی به برد یک بر صفر دست پیدا کردند. مارتین اودگارد در دقیقه ۳۰ زننده تک گل این مسابقه بود. توپچی‌ها با این پیروزی فعلا در رده دوازدهم ایستادند. برنلی نیز با یک امتیاز به رده نوزدهم سقوط کرد.

در دیگر بازی امروز(شنبه) تیم نوریچِ قعرنشین به مصاف میهمان خود واتفورد رفت و پنجمین باخت متوالی را تجربه کرد تا مشخص شود تیم دنیل فارکه بازهم مدعی اصلی سقوط است. تیمو پوکی در دقیقه ۳۵ تک گل میزبان را به ثمر رساند و در سوی مقابل امانوئل دنیس(۱۷) و اسماعیلا سار(۶۳ و ۸۰) موفق به گلزنی شدند تا واتفورد با ۶ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین