کد خبر: ۷۲۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۹

مجید انصاری: به اعلام نتایج مشكوكیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری گفت: آرای مربوط به اینجانب كه بصورت موج فراگیر در تمامی صندوق‌ها چشم‌گیر بود و علاوه بر علاقه‌مندان به اصلاح‌طلبان بسیاری از كسانی كه به سایر لیست‌ها حتی لیست اصولگرایان رأی می‌دادند، نام بنده و چند تن دیگر از اصلاح‌طلبان همچون آقای جهانگیری، دعایی و برخی دیگر از آقایان و خانم‌های اصلاح‌طلب را در فهرست خودشان می‌نوشتند.

به گزارش سایت بهارستان، دبير اجرايی مجمع روحانيون مبارز در ادامه اضافه كرد: با توجه به اینكه گرایش عمومی به انتخاب از میان لیست‌های متعدد بود، تعداد زیادی از صندوق‌ها، رأی بنده اول تا دهم بوده است و بی‌تردید براساس اطلاعات و شمارش صندوق‌ها می‌بایست نام من در ده نفر اول تهران اعلام می‌شد اما نمی‌دانم چطور با توجه به اینكه بیش از 300 صندوق شمارش شده است، همچنان نفر سی‌ویكم قرار گرفته‌ام؟

وی با بیان اینكه «ما به شدت نسبت به روند شمارش، جمع‌بندی و اعلام نتایج مشكوك هستیم»، افزود: رسماً از وزارت كشور درخواست یك نسخه از كلیه صورتجلسات صندوق‌ها را جهت تطبیق با اطلاعات دریافتی از برخی نمایندگان حاضر بر سر صندوق‌ها، داریم.

انصاری در ادامه خاطرنشان كرد: از آغاز كه برای حضور نمایندگان نامزدها بر سر صندوق‌ها مانع‌تراشی كردند و عملاً‌ از 4000 صندوق كمتر از 500 یا 600 صندوق نمایندگانی از سوی ما حضور داشتند و هنگام شمارش آرا بسیاری از این افراد را برخلاف قانون از محل حوزه اخراج كردند، تردیدهایی را بوجود آورده بودند كه با اعلام نتایج شمارش آرا این تردیدها تقویت شده است.

وی در خاتمه مسئولین امر انتخابات را به امانت‌داری فرا خواند و تأكید كرد: با هیچ توجیهی تغییر در آرای ملت مشروع و قانونی نیست و مطمئناً در پیشگاه خداوند و مردم باید پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۹
0
1
هر آنچه كاشته ايد همان را درو مي كنيد اين كه تازگي ندار.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۱
1
0
به نام خدا :حق با آقاي انصاري است اينها ازيك فردي كه بتواند رهبري اصلاح طلبان را درمجلس برعهد ه بگيرد وبر ايين نامه مجلس اشراف كامل دارد مي ترسنند . وقتي كه اينها كاري ميكنند فردي مثل آقاي هاشمي به خدا شكايت كند آقاي انصاري به تنهاي چكار مي تواند بكند.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۲
1
0
زمانيكه مردم را پاي صندوق دعوت ميكنيد اكنون نيزموظفيد ازآراي مردم صيانت كنيد .هشت سال رياست جمهوري آقاي خاتمي نشان داد جناح اقتدارگرا به قانون واصول مردم سالاري پايبند نيست .لذا به جاي اين همه مكاتبات بي حاصل اقدام عملي نماييد.اقدامي كه جنبش مردمي در پي داشته وحقوق اين ملت مظلوم را احياء نمايد. در غير اين صورت يقين بدانيد به دليل كوتاهي در حفظ وحراست از راي مردم وكناره گيري ملت از حضور در صحنه هاي انتخاباتي راي هميشه بايد از اصلاحات خداحافظي نمود همان هدفي كه جناح متحجر و تماميت خواه وبه ظاهر دين مسلك دنبال ميكند به مانند اينكه خودمان به نفع حريف گلي وارد دروازه خود نماييم .
ما پيرو همان اماميم كه براي احقاق حقوق وانزواي باطل پس از اتمام حجت با حكومت يزيد راه عملي در پيش گرفت ودر اين راه با حمايت اندك يارانش از تمام منافع مادي ودنيوي خويش چشم پوشي نمود تا اسلام رسول الله زنده بماند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۳
0
1
انتخابات پر شور برگذار شد همه تكليفمان را به جا آورديم آقاي انصاري كه خدمت ايشان ارادت داريم از چه چيزي گلايه دارند . انشاالله خداوند اجر اخروي نصيب كند.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۳
0
1
تا چشمتان درآيد
انصاري هم اگر ميرفت در مجلس كاري نميكرد
....
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۵
0
1
به نام خدا :حق با آقاي انصاري نست اينها از راي بجه هاي 16 ساله ما با نام اصلاح طلبان درمجلس و دولت حداكثرسوء استفاده را كردند[...] مردم خيلي فهيم وبا شعور هسنند فرق خادم وخائن را خوب ميدانند واز خداي قهار ميخواهم در همين دنيا آنها را به جزا برسانند كه بچه هاي ما را گرفتند وفرهنگ مپتذل غرب را در ايران اسلامي جاري وساري كردند. آمين ياربالعالمين
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۶
0
1
به نام خدا
جاي بسي تاسف است كه شخصيتي همچون انصاري اينگونه شتابزده و غير واقعي صحبت نمايد و نتايج انتخابات ايران را همسو باسياستهاي غرب معاند جلوه دهد .
آقايان اگر برنده مي شديد باز هم اين اظهارات را مي كرديد .
فكر نمي كنم .
مدافع وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
دقیقا وقتی که انتخابات به نفع اصلاحات نباشد یک نفر را تحریک می کنند تا ادعای مشکوک بودن انتخابات را مطرح کند....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین