کد خبر: ۷۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

برتری‌ دراماتیک‌ شباب الاهلی در شبِ رویایی قایدی

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات با درخشش ستاره ایرانی خود توانست الشارجه را از پیش‌رو بردارد.
برتری‌ دراماتیک‌ شباب الاهلی در شبِ رویایی قایدی
آفتاب‌‌نیوز :

شنبه شب در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب‌الاهلی به مصاف تیم مدعی الشارجه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر سه الاهلی همراه شد.

در این دیدار مهدی قایدی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و احمد نوراللهی در ترکیب اصلی به میدان رفت. قایدی در ابتدای نیمه دوم به جای نوراللهی وارد ترکیب شباب‌الاهلی شد.

تیم میهمان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. همین گل دقیقه اول موجب شد تا معادلات "مهدی علی" سرمربی الاهلی بر هم بریزد و بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

در در ابتدای نیمه دوم و در بدو ورود مهدی قائدی به زمین این ستاره ایرانی توانست در اولین حرکت پا به توپش گل تساوی را به ثمر برساند. این اولین گل قایدی با پیراهن شباب‌الاهلی محسوب می‌شد.

با این حال در دقیقه ۵۸ بار دیگر کایو برزیلی الشارجه را پیش انداخت اما برتری آنها دوام چندانی نداشت تا ایگور خسوس در دقیقه ۶۳ بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند.

این اما پایان کار نبود و مالانگو در دقیقه ۶۶ بار دیگر دروازه میزبان را باز کرد ولی بازهم الاهلی در دقیقه ۸۱ بازی را به تساوی کشاند. این گل را بازیکنان الشارجه به اشتباه وارد دروازه تیم خودشان کردند. این گل نیز روی درخشش و خلاقیت مهدی قایدی به ثمر رسید.

در دقیقه ۹۳ و در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی رو به اتمام بود، مهدی قایدی بار دیگر توانست روی خلاقیت خود دروازه میهمان را باز کند تا الاهلی با درخشش این بازیکن در این جدال حساس به برتری برسد.

شباب الاهلی با این برتری ۱۰ امتیازی شد و در رده رده سوم جدول جای گرفت. الشارجه هم که پیش از این هر سه دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود در رده چهارم جدول با ۹ امتیاز باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین