کد خبر: ۷۲۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

واکنش حماس به بازداشت مجدد دو اسیر فراری زندان جلبوع

جنبش حماس در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.
واکنش حماس به بازداشت مجدد دو اسیر فراری زندان جلبوع
آفتاب‌‌نیوز :

 جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرده که مقاومت به قهرمانان عملیات «تونل آزادی» در زندان جلبوع که توانایی فلسطینیان در مقاومت در برابر صهیونیست‌ها تحت هر شرایطی و با هر ابزاری را نشان داده است، درود می‌فرستد.

به گزارش المنار، در بیانیه حماس آمده، با وجود دستگیری مجدد قهرمانان تونل آزادی، این عملیات به عنوان شاهد انکار ناپذیری بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی آن در مقاومت در برابر خواست فلسطین مقاوم باقی خواهد ماند.

این بیانیه می افزاید، کاری که شش زندانی انجام دادند، یک قهرمانی بزرگ، جهاد بزرگ و یک دستاورد بزرگ بود که در کارنامه جهاد و مبارزه مردم فلسطین ما با کلماتی از جنس نور ثبت خواهد شد.

حماس یادآور شده که گردان‌های قسام وعده داده‌اند که شش قهرمان تونل آزادی در راس معامله مبادله قرار خواهند گرفت و آنها با افتخار از زندان های اشغالی آزاد خواهند شد و زندانبان صهیونیست خود درهای سلول این اسرا را باز خواهند کرد.

حدود دو هفته پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند؛ فرار کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که دو اسیر فراری دیگر زندان «جلبوع» بازداشت شده اند، یعنی عملا هر شش اسیر فراری از این زندان اسرائیلی مجددا دستگیر شده اند.

«أیهم کممجی» و «مناضل نفیعات» بامداد امروز (یکشنبه) در یک عملیات امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر جنین بازداشت شدند.

برخی منابع از وقوع درگیری مسلحانه بین مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران اسرائیلی در شهر جنین پس از بازداشت دو اسیر فراری از زندان جلبوع خبر دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین