کد خبر: ۷۲۸۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به "چاه فاضلاب" است

ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد، به دلیل افزایش بیش از حد مهاجران، آمریکا در حال رویارویی با بزرگترین بحران در تاریخ این کشور و تبدیل شدن به "فاضلاب انسانی" است.
ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته مجله نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای که توسط سازمان "نجات آمریکا" منتشر شد، آورده است: حضور این میلیون‌ها بیگانه غیرقانونی در تاریخ کشور ما در حال افزایش است.

وی ادامه داد: آنها کاملا کنترل نشده و بدون تغییر هستند و می‌توانند هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند و به هر کجا که می‌خواهند بروند. کشور ما به سرعت در حال تبدیل شدن به یک فاضلاب انسانی است. قاتلان، فروشندگان مواد مخدر و جنایتکاران در هر شکل و اندازه، بخش بزرگی از این مهاجرت گسترده هستند. ده‌ها هزار نفر از هائیتی و بسیاری دیگر از کشورها از جمله کشورهای آفریقایی وارد آمریکا می‌شوند که حتی بیشتر از آمریکای جنوبی است.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که هزاران مهاجر اطراف پلی در شهر مرزی "دل ریو"، تگزاس تجمع کرده و منتظر کسب اجازه و صدور مجوز ورود از سوی مقام‌های آمریکایی بودند. روز شنبه، گزارش شد که بیش از ۱۴ هزار مهاجر به ویژه از هائیتی زیر پل دل ریو در انتظارند.

دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اقدامات اخراج مهاجران غیرقانونی را تشدید کرده است.

ترامپ همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است: هیچ کاری انجام نشده است و جریان رسانه‌ای فاسد تقریبا به آنچه شاید بزرگترین بحران در تاریخ کشور ما باشد توجه نمی‌کنند. این فقط یک بحران مرزی نیست، این یک بحران جدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین