کد خبر: ۷۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست

همسر اول و سابق حاکم دوبی در سخنانی گفت که برخلاف اخبار منتشر شده این مقام اماراتی دخترش شاهدخت لطیفه را زندانی کرده است و وی آزاد نیست.
همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد که رندا البنا، همسر اول و سابق محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی معتقد است که دخترش شاهدخت لطیفه علی رغم اجازه خروج از امارات اما آزاد نیست.

رندا که در خانه‌ای در بیروت با دو سگ خود زندگی می‌کند، ده‌ها سال پس از جدایی از همسر میلیاردر خود، اعلام کرد که علی رغم ترس از صحبت کردن، اما شرایط سخت شیخ لطیفه او را به صحبت کردن دوباره درباره دخترش واداشته است.

لطیفه به دستور پدرش دستگیر شد و هنگامی که قصد داشت با قایق تفریحی در سال ۲۰۱۸ از امارات فرار کند به دوبی بازگردانده شد. وی اوایل سال جاری میلادی ویدئویی را منتشر کرد که در آن می‌گوید در یک زندان زندگی می‌کند.

اما چند ماه پیش او شروع به ارسال تصاویر در حساب کاربری خود در اینستاگرام کرد، که نشان می‌داد او آزاد، شاد و در کنار دوستانش است. این امر باعث شد تا کسانی که خواستار آزادی وی هستند کمپین خود را تعطیل کنند.

لطیفه جمعه گذشته با انتشار بیانیه‌ای از طریق وکلای انگلیسی‌اش گفت: ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه من آزاد نیستم صحت ندارد. من آزاد هستم که سفر کنم و زندگی‌ای را که می‌خواهم داشته باشم و احترام به حریم شخصی خود را خواستارم تا بتوانم در صلح زندگی کنم.

رندا اما با شنیدن این صحبت‌های دخترش متقاعد نشده و اظهارات متفاوتی را درباره لطیفه مطرح کرد.

رندا در این باره گفت: اگر لطیفه آزاد است، چرا ما از او خبری نداریم؟ او در زندان بزرگتری نسبت به قبل است. اگر او واقعا آزاد است بیرون بیاید و این اظهارات را مطرح کند و مانند ویدئویی که منتشر کرد و گفت که زندانی است صحبت بکند و در آن صورت من باور خواهم کرد که او آزاد است. لطیفه تنها زمانی آزاد می‌شود که او (حاکم دوبی) تصمیم بگیرد.

همسر سابق حاکم دوبی همچنین ابراز تعجب کرد که رسانه‌ها چیزی درباره شمسه، خواهر لطیفه، نشنیده‌اند که در سال ۲۰۰۰ پس از فرار از خانه پدری‌اش ربوده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین