کد خبر: ۷۲۸۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فرمانده کل سپاه: تمامی پیشرفت‌های ما در دوران تحریم حاصل شده است

سرلشکر سلامی روند توسعه فناوری‌های دفاعی خود اتکا در ایران اسلامی را داستانی ادامه دار و بدون توقف توصیف و تاکید کرد: این اتفاق تمامی عرصه های ماموریتی از زمین، هوا، دریا و ... را شامل می‌شود.
فرمانده کل سپاه: تمامی پیشرفت‌های ما در دوران تحریم حاصل شده است
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهندسی سپاه اظهار کرد: دانش و فناوری دانشمندان جوان و مهندسان باورمند ما امروز دستاوردهای بزرگ و شگفت انگیزی را رقم زده است که بخشی از آن را در این نمایشگاه مشاهده می کنید.

به گزارش سپاه نیوز، وی افزود: ما نه تنها با دستیابی به قابلیت ها و دستاوردهای جدید متوقف نمی شویم بلکه با زمان پیش می رویم و فناوری ها را توسعه می‌دهیم.

سرلشکر سلامی روند توسعه فناوری‌های دفاعی خود اتکا در ایران اسلامی را داستانی ادامه دار و بدون توقف توصیف و تاکید کرد: این اتفاق تمامی عرصه های ماموریتی از زمین ،هوا ،دریا و ... را شامل می‌شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به طور کامل به خود اتکایی در قدرت دفاعی رسیده‌ایم گفت: آنچه امروز برای ما مهم است به روزرسانی ، مدرن‌سازی و پیشرفته سازی این دستاوردها متناسب با زمان است .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هر آنچه می گوییم را در عمل اثبات می کنیم و این واقعیتی انکارناپذیراست اظهار کرد: تمامی پیشرفت های ما در دوران تحریم حاصل شده است ؛ تحریم عامل رشد ما شد و آن را به فرصتی مغتنم برای شکوفایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های داخلی مبدل کرده ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
1
خوبه خودشون اعتراف کردن که در دوره دولت خودشون با درامد تاریخیه ۸۰۰ میلیارد دلار و ۸ سال فرصت هیچ پیشرفتی نداشتن. و لی در دوره ...مردم یعنی روحانی با تمام تحریمها و درامد ۴۰ میلیارد دلاربه تمام پیشرافتها دست یافتن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین