کد خبر: ۷۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

پایان شکارچی زنانِ متأهل

دویست‌وهشتادوپنج سارق، زورگیر، خرده‌فروش موادمخدر و مزاحمان نوامیس در مدت ۴۸ ساعت دستگیر شدند. در این طرح ۱۳ باند سرقت شناسایی و منهدم شده و ۱۹۰ نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای دستگیر شدند. در این مرحله از طرح رعد ۱۹۸ سرقت هم کشف شد.
پایان شکارچی زنانِ متأهل
آفتاب‌‌نیوز :

مأموران از متهمان دو قبضه سلاح گرم و ۲۳ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط کردند. با اشراف اطلاعاتی و تلاش مأموران پلیس شهرری در یک عملیات بیش از ۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر از ۴۸ فروشنده کشف و ضبط شد.

در این مرحله از طرح رعد ۲۲نفر از اراذل و اوباش که غالبا مزاحمان نوامیس بودند، دستگیر شدند. در این مرحله از طرح ارزش اموال قاچاق مکشوفه بیش از ۱۱میلیارد تومان ارزیابی شد.

در طول سه ماهه اخیر بیش از ۱۴درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸درصد افزایش کشف و ۵۰درصد افزایش دستگیری سارقان را در حوزه انتظامی شهرری داشته‌ایم.

رمالی هم که با شیادی اقدام به اغفال عده‌ای از زنان مقیم شهرستان ری می‌کرد، دستگیر شد.

این مجرم به بهانه نوشتن دعای محبت از زنان متأهل سوءاستفاده می‌کرد. او که از باورهای زنان انواع سوءاستفاده‌های مالی و غیراخلاقی می‌کرد نیز در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شد.

رمال دستگیرشده دارای هفت شاکی است، ولی بسیاری از شاکیان این فرد شیاد به دلیل حفظ آبرو شکایت نکرده‌اند.

تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به دفتر امام جمعه خواهان دستگیرشدن این فرد بودند. مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در کمترین زمان ممکن این فرد را دستگیر کردند.

متهم از باورهای غلط افراد به بهانه دعانویسی برای ایجاد مهر و محبت بین زوجین و همچنین بخت‌گشایی اقدام به اخاذی و سایر نیات شوم خود می‌کرد.

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین