کد خبر: ۷۲۸۲۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه‌شده‌ها

ایالات متحده آمریکا قصد دارد محدودیت‌های سفری را برای گروهی از مسافرانی که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند کاهش دهد.
کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه‌شده‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام روز دوشنبه کاخ سفید، ایالات متحده در ماه نوامبر روند کاهش محدودیت‌های مسافرتی برای مسافران خارجی از جمله مسافرانی را که از بریتانیا و اتحادیه اروپا قصد سفر به آمریکا دارند و علیه کرونا واکسینه شده‌اند آغاز خواهد کرد.

به گزارش سی ان بی سی، کسانی که شهروند ایالات متحده آمریکا نیستند و قصد دارند از این کشور بازدید کنند باید مدرک واکسینه بودن و نتیجه منفی آزمایش کرونا را که طی سه روز پیش از سفر انجام شده است ارائه کنند.

این تصمیمات جدید از اوایل نوامبر به اجرا گذاشته خواهند شد و انتظار می‌رود آمار رزرو بلیت‌های خطوط هوایی برای تعطیلات با افزایش مواجه شود.

خطوط هوایی و سایر بخش‌های صنعت گردشگری، ماه‌ها است که از ایالات متحده درخواست کاهش محدودیت‌های مسافرتی را دارند. برای نخستین‌بار در مارس ۲۰۲۰ و در دولت «ترامپ» این مقررات که درحال حاضر بیش از ۳۰ کشور را شامل می‌شود به اجرا گذاشته شد. «جو بایدن» نیز در ماه ژانویه یعنی کمی پس از آغاز ریاست‌جمهوری این مقررات سفری را تمدید کرد.

دولت «بایدن» همچنین مقررات را برای آمریکایی‌های واکسینه‌نشده‌ای که قصد بازگشت به کشور را دارند تشدید کرده است. این افراد باید یک روز پیش از سفر و یک بار هم در زمان ورود آزمایش کرونا انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین