کد خبر: ۷۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
تبلیغات

در مورد مباشی چه می‌دانید؟

مباشی یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی در کشور ژاپن است که لوازم تولیدی این برند در کشور ایران به فروش می‌رسد و در بین کاربران به محبوبیت زیادی رسیده است.
در مورد مباشی چه می‌دانید؟
آفتاب‌‌نیوز :

مباشی یک مارک لوازم خانگی و الکترونیکی ثبت شده در کشور ژاپن است و دفتر مرکزی آن دردبی و شهر جبل علی است. این برند در سال ۲۰۱۲ با هدف ارائه محصولات باکیفیت و جذابیت برای هر مشتری در طراحی ساخته شده است. جالب است بدانید برند مباشی بیش از ۳۵۰ نوع محصول در سراسر دنیا عرضه کرده است.

مباشی تولیدکننده انواع لوازم خانگی مثل قهوه ساز، غذا ساز خوردکن، ابمیوه گیری و ... میباشد و تقریبا در هر آشپزخانه‌ای شما میتوانید یکی از محصولات را پیدا کنید.

در بین همه این محصولات، قهوه ساز‌های مباشی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی درایران شده است.

پس از همه گیری بیماری منحوس کرونا و خانه نشینی قشرزیادی از مردم و همچنین افزایش دورکاری در مجموعه‌ها، مصرف قهوه به شدت افزایش یافته و به طبع آن تقاضای دستگاه قهوه ساز هم زیاد شده است، همین امر باعث شده تا برند مباشی تبدیل به یک برند موفق و پرفروش در این زمینه تبدیل شود.

مباشی یا میباشی؟

در مورد تلفظ صحیح این برند گا‌ها کاربران دچار اشتباه می‌شوند که تلفظ صحیح آن mebashi مباشی می‌باشد و ریشه آن به لغات ژاپنی برمیگردد که به برخواسته از سنگ که نماد کیفیت بالای این محصولات می‌باشد.

مباشی ساخت کجاست؟

در حال حاضر مباشی در کشور چین و به سفارش ژاپن و تحت لیسانس مباشی تولید میشود و شما میتوانید این محصولات در ایران با گارانتی رسمی وشرکتی تهیه نمایید.

محصولات مباشی کیفیت ساخت مطلوبی دارند و در کنار قیمت مناسب به شما امکان داشتن یک اسپرسوساز اقتصادی را فراهم میکنند.

آموزش کار با اسپرسوساز

اگر برای کارکردن با انواع اسپرسو ساز مباشی دچار مشکل شده اید اصلا جای نگرانی وجود ندارد، شما میتوانید هنگام خرید از نمایدندگی‌های معتبر مباشی درخواست کنید تا ویدئو‌های آموزشی کار با انواع دستگاه‌های اسپرسو ساز را برای شما ارسال کنند تا بتوانید به راحتی با همه دستگاه‌ها کار کنید و قهوه مورد نیاز خود را فرآوری کنید.

چطور محصولات مباشی را تهیه کنیم؟

شما به راحتی میتوانید در مجموعه mebashi.co محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در سراسر کشور محصولات را در درب منزل دریافت نمایید، مجموعه مباشی دات کو به شما این امکان را میدهد تا به راحتی تمام ابزار مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

درصورتی که در مورد خرید لوازم خانگی شک دارید یا مطمئن نیستید دقیقا چه دستگاهیی مناسب کار شماست، بهترین کار استفاده از مشاوره رایگان برای انتخاب دستگاه مورد نظر شماست، شما به راحتی با تماس با کارشناسان مجموعه مباشی میتوانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و بدون نگرانی و همراه با گارانتی محصول خودتون رو تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین