کد خبر: ۷۲۸۳۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

واکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس

علی کریمی گفته است که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیات مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
واکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

روزهای گذشته خبری از تردید یحیی در انتخاب کریم باقری وعلی کریمی منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
در جدیدترین مصاحبه علی کریمی نسبت به این خبر واکنش نشان داده و گفته است: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است اما صادقانه می گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیات مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی مطرح شده‌اند اما بنده معتقدم که در شرایط کنونی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته‌اند، راحتتر و بهتر می‌توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند. پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی‌تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید سکوی آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت‌ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه‌های مطرح شده من معتقدم که دکتر محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه‌های بهتری هستند.

امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی‌ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین