کد خبر: ۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۲:۰۶

انتقاد شدید گولیت از میلان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «رود گولیت»، ستاره سابق فوتبال هلند و باشگاه میلان، عملکرد تیم سابقش را به شدت زیر سوال برده است. گولیت عضو تیم رویایی میلان در سال های اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 بود که تحت هدایت «آریگو ساکی» قدرت بزرگ فوتبال اروپا بودند. 

او حالا مربی تیم «لس آنجلس گالکسی» است و هدایت «دیوید بکام» را بر عهده دارد. 

میلان در فصل جاری حال و روز خوبی نداشته و گولیت اخیراً در یک مصاحبه انتقاد بسیار شدیدی از این تیم کرده است: «این روزها میلان شده یک تیم پیر. باید این تیم را عوض کرد. اصلاً شگفت زده نشدم که آن ها در لیگ قهرمانان مقابل آرسنال شکست خوردند و حذف شدند. روسونری چند وقتی است که خوب بازی نمی کند».

گولیت هم چنین «پائولو مالدینی»، کاپیتان میلان را زیر سوال برده است. این کار او شگفت انگیز به نظر می رسد، چرا که به اعتقاد اکثر کارشناسان مالدینی در ماه گذشته بهترین بازیکن روسونری بوده و در بازی مقابل آرسنال هم عملکرد قابل توجهی داشت. 

گولیت می گوید: «پائولو مالدینی 40 سال دارد و حتی برای بازی در لیگ آمریکا هم زیادی پیر شده، اگر قرار باشد از میلان بازیکنی را به تیمم بیاورم گاتوزو را انتخاب می کنم.»

گولیت در کل نظر خوبی نسبت به لیگ ایتالیا ندارد: «اینتر هم به نظر من آرام و قابل پیش بینی است. کل فوتبال ایتالیا خیلی کند و تنبل شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین