کد خبر: ۷۲۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

حملات تند میرسلیم به دولت روحانی و دفاع از رئیسی

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه باطل بودن سازوکار دولت تدبیر برای مذاکره با غرب اثبات شده است، گفت: دولت سیزدهم برای استیفای حقوق مردم آنچه لازم است از موضع عزت و اقتدار انجام خواهد داد.
حملات تند میرسلیم به دولت روحانی و دفاع از رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح طلبان به دنبال القای توافق دولت رئیسی با غرب هستند، گفت: دولت قبلی راه نجات کشور را در مذاکره با بیگانکان می‌پنداشت؛ امروز نیز همان فکر را دارند، اصلاح طلبان هر حرکتی را ادامۀ فرآیند مذاکرات تلقی می‌کنند تا به مردم القا کنند راهی که آن‌ها مد نظر داشتند درست بوده و چاره‌ای جز تسلیم در مقابل بیگانگان در مذاکرات نداریم.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: مشکلات ارزی و اقتصادی واقعیتی غیر قابل انکار است که نتیجۀ بی‌کفایتی دولت قبل و عدم خودباوری آن‌ها و عدم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است. البته تحریم‌ها بر بی‌کفایتی دولت تدبیر سوار شد و آثار بی‌کفایتی دولت را تشدید کرد. راه کار دولت سیزدهم در به ثمر رساندن اقتصاد مقاومتی، مشروط به نتیجه بخش بودن مذاکرات نیست. تلاش اصلاح طلبان برای گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات با غرب، برای موجه جلوه دادن اقدامات نادرست و فرصت‌سوزی‌های آن‌ها است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باطل بودن سازوکار دولت تدبیر برای مذاکره با غرب اثبات شده است، دولت سیزدهم برای استیفای حقوق مردم آنچه لازم است از موضع عزت و اقتدار انجام خواهد داد.هرگونه تعامل با ۵+۱ منوط به این است که استقلال جمهوری اسلامی ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای محترم شمرده شود و موضوع دیگری با آن گره نخورد. قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست و اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی واقعیتی است که ۵+۱ باید بپذیرند.

نماینده تهران تاکید کرد: مدیریت اصلاح طلبان مشکلات متعددی برای مردم شریف ایران ایجاد کرده است لذا هیچ آبرویی برایشان باقی نمانده است و حیات سیاسی آن‌ها منوط به تجدید نظر کامل و قطعی در بینش و روشی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم داشتند و بر آن مبنا مرتکب اشتباهات بسیار خسارت بار شدند، اشتباهاتی که ایجاب می‌کند در مواردی مسئولان آن مؤاخذه و محاکمه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
2
آقای رئیسی در راه رضای خدا یک پُست هم به ایشون تا از این پراکنده گوئیهای گاه و بیگاه دست برداره و اینقدر با اعصاب و روان ملت بازی نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
2
آقای برادر اگر قرار هست از موضع عزت و اقتدار مذاکره بکنید ، خوب به کارتان برسید دیگر . گذشته ها گذشته است . مردم مشکل دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
1
خدا همه رو شفا بده ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
1
باز پای منفعت در میان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
1
روزها و ماهها دارند سربع سپری میشوند و هبچ گشایشی در وضعیت معیشت مردم ایجاد که نشده کالاها همچنان به سیر صعودی خود ادامه می دهند.چقدر دیگر مردم باید به دولتها فرصت دهند عمر سه نسل به بطالت گذشت.تا چند نسل دیگر باید همه ناکارآمدی خود را به دشمن نسبت دهند .دشمنی که میشود به آن خاتمه داد ولی بابد برای همه غلطهای خود توجبه داشته باشند.اینجاست که دشمن به درد میخورد..حالا جناب میرسلیم همه یاری کردند تا رئیس جمهور خودشان را بر سر کار آورند.حالا شما قدرت مطلق هستید اگر چه اکثریت نیستید.اگر نتوانید مملکت را سر وسامان دهید هیچ بهانه ای از شما پذیرفته نیست .نه تحریمها و نه اف ای تی اف و نه لیبرالها و نه سکولارها و نه دشمن و نه هیچکس دیگر.خدا کند حالا که تعهد دادبد به آن عمل کنید‌ولی مردم صبر زیادی ندارند .نمیشود هر دولتی آمد سرکار به مردم بگوید ما تازه شروع کردیم پس صبر کنید.صبر هم حدی دارد.
محمدرضا حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
1
قبل از شروع دولت روحانی خیلی از عوام این وادادگی و بی عرضگی را در دولت روحانی اطمینان داشتند
خیلی بد است که خواص بعد از پایان عمر سیاسی روحانی و همکارانش به این ایده رسیده اند
blueboy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
2
شما هم ...شب درازه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین