پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۲۸۴۸۲
۱۷:۲۳
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

دوره آموزشی سربازان وظیفه افزایش یافت

دوره آموزشی سربازان وظیفه افزایش یافت
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش مدت دوره آموزشی سربازی از آبان‌ماه خبر داد.
۱۷:۲۳
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
به گزارش آفتاب نیوز،

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا در کشور نسبت به روزهای اول قابل کنترل‌تر است و مراکز آموزشی شرایط مناسبی از نظر بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها پیدا کرده‌اند و همچنین اکثر کارکنان وظیفه واکسن کرونا را تزریق کرده اند یا قرار است تزریق کنند، از تاریخ اول آبان ۱۴۰۰ مدت آموزشی کارکنان وظیفه مجدداً ۶ هفته می‌شود.

وی افزود: از زمان ورود کرونا به کشور به خاطر حفظ سلامت سربازان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدت زمان آموزشی به ۴ هفته کاهش پیدا کرده بود که الان با توجه به اینکه از نظر بهداشتی و حفظ پروتکل‌ها در پادگان‌ها مشکلی نداریم و بحث واکسیناسیون هم در حال انجام است، این زمان مجدد به مدت ۶ هفته افزایش پیدا می‌کند.

Error Report
ارسال پیام
captcha