پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۲۸۵۰۱
۱۹:۴۵
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
امیدوارم کمیته مربوطه با درک شرایط مجیدی در آن مقطع با گذشت برخورد کند

آذری‌جهرمی: از مجیدی شکایت نداشته‌ام

آذری‌جهرمی: از مجیدی شکایت نداشته‌ام
وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به خبر محرومیت سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران واکنش نشان داد.
۱۹:۴۵
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
به گزارش آفتاب نیوز،

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به محرومیت فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران، نوشت: «قبلا هم عرض کرده بودم که آقای فرهاد مجیدی رو دوست دارم و اظهار ناراحتی ایشون پس از باخت به پرسپولیس هم یک عکس العمل عادی تلقی می‌کنم. نه شکایتی داشتم و نه ناراحت شدم. امیدوارم کمیته مربوطه هم به جای حکم محرومیت، با درک شرایط ایشون در آن مقطع، با گذشت نسبت به آقای مجیدی برخورد کنه»

آراء کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ساعتی قبل اعلام شد که بر اساس آن، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

گفتنی باشگاه استقلال تهران در واکنشی علت این محرومیت را «صحبت‌های مجیدی علیه آذری جهرمی» عنوان کرده بود.

آذری جهرمی: از مجیدی شکایت نداشته‌ام

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
یعنی ملت اون کمیته اخلاق روبه ... بترسن ازخشم مردم باورندارن امتحان کنن
Answer