کد خبر: ۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۳
درپی درخواست برخی در حزب دموکرات؛

کلینتون: از انتخابات کنار نمی روم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «هیلاری کلینتون» درخواست برخی همکارانش در حزب دموکرات را برای خروج از انتخابات مقدماتی این حزب به نفع رقیبش «باراک اوباما» سناتور ایلینوی به شدت رد کرد. 

به گزارش خبرگزاری آلمان از واشنگتن، «هیلاری کلینتون» در یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت «ایندیانا» اعلام کرد، اجازه بدهید مردم خودشان تصمیم بگیرند. 

«هیلاری کلینتون» سناتور نیویورک همچنین در جمع خبرنگاران گفت رقابت وی با اوباما بسیار نزدیک است و افزود من معتقدم که باید به تک تک آراء توجه کرد. 

پیش از این سناتور «پاتریک لهی» از «ایالت ورمونت» از کلینتون خواسته بود از ادامه رقابت با اوباما صرفنظر کند. وی گفته بود هیلاری کلینتون شانسی برای پیروز شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات مقدماتی ندارد. 

«لهی» که گفته می شود از اوباما حمایت می کند افزود کلینتون باید از رقابت با اوباما دست بکشد و به حمایت از وی برخیزد. وی تشدید رقابت بین کلینتون و اوباما را به نفع «جان مک کین» نامزد حزب جمهوری خواه دانست و گفت:«رقابت بین دموکراتها، ورود به کاخ سفید را برای مک کین تسهیل خواهد کرد». 

قرار است انتخابات بعدی درون حزبی دموکراتها برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری، در ایالت پنسیلوانیا برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین