کد خبر: ۷۲۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۲
فرمانده پلیس راه استان تهران خبرداد؛

افزایش 150 درصدی مسافرت تهرانی ها در نوروز امسال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده پلیس راه استان تهران از حدود 2 میلیون و 150 هزار سفر در 9 روزاول تعطیلات امسال خبرداد. 

فرمانده پلیس راه استان تهران گفت: «هموطنان ما در محدوده استان تهران از اول تعطیلات تا 9 فروردین امسال بیش از 2 میلیون و 150 هزار سفر را با وسائل نقلیه خود به نقاط مختلف کشور انجام دادند».
 
سرهنگ احمد نجفی افزود:«850 هزار نفر از مردم استان تهران پیش خرید بلیط اتوبوس کرده بودند که در مقایسه با سال گذشته آمار مسافرت در این استان در روزهای نخست 150 درصد افزایش داشته است». 

فرمانده پلیس راه استان تهران تصریح کرد:«به رغم افزایش سفرهای نوروزی در سال جدید میزان تخلفات و برخورد پلیس با رانندگان متخلف بسیار کمتر از سال گذشته بود و نظم و انضباط ترافیکی خوبی بر راههای مواصلاتی این استان حاکم بود». 

نجفی که عصر روز 13 فروردین با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت و گو می کرد،با تاكید بر اینكه اكنون بار ترافیكی از طرف استانهای شمالی به سمت تهران بسیار سنگین است از رانندگان خواست در این محورها با حوصله بیشتری رانندگی كنند . وی گفت:«با توجه به قابل پیش بینی بودن این حجم ترافیك ، پلیس راه همه امكانات خود را برای تسهیل در رفت و آمد مسافران بكار گرفته اما همكاری رانندگان برای كاهش مشكلات و موانع بسیار ضروری است».
 
سرهنگ احمد نجفی گفت:«با اینكه محورهای هراز ، فیروزكوه و چالوس به طرف تهران از ساعت 12 امروز یك طرفه شده است اما باز هم ترافیك سنگینی در این محورها جریان دارد. وی تاكید كرد مصادف بودن پایان تعطیلات نوروزی با روز طبیعت و بیرون آمدن اغلب مردم ترافیک و ازدحام خودروها را بیشتر كرده است بنابراین رانندگان باید صبوری و شكیبایی بیشتری به خرج دهند».
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین