کد خبر: ۷۲۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۱
مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یونایتد باز هم بر رم پیروز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از حالا می‌توان منچستر یونایتد را تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست. آن‌ها این بار حتی نیازی ندارند که توفان سال گذشته را در بازی برگشت تکرار کنند و حتی یک شکست خفیف هم برای صعودشان کافی است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، بازی تیم‌های رم و منچستریونایتد با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید. این نتیجه بازگوکننده جریان بازی نبود چرا که تیم رم موقعیت‌های بسیاری داشت که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت. 

هر دو تیم در نیمه اول نیمه اول بازی محتاطانه‌ای ارائه دادند و خط دفاعی هر دو تیم خوب عمل کرد تا این که در دقیقه 39 و روی اشتباه «کریستین پانوچی»، «کریستیانو رونالدو» با یک ضربه سر دروازه «دونی» را باز کرد. 

بعد از این گل رم رو به بازی هجومی آورد. آن‌ها در نیمه دوم موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه «ادوین فان‌درسار» خلق کردند که با درخشش این دروازه‌بان و بی‌دقتی مهاجمان رم از دست رفت. خط دفاعی یونایتد در این صحنه‌ها چندان موفق نبود و شاید اگر ون‌درسار در دروازه یونایتد نایستاده بود رم به گل می‌رسید.

با این حال نبود «فرانچسکو توتی» و «سیمونه پروتا» تاثیر خود را بر بازی رم گذاشته بود. تداخل وظایف «آلبرتو آکوییلانی»، «دیوید پیزارو» و «دانیله دروسی» از یک سو و بازی ضعیف «مارکو کاستی» و «مکس تونتو» مدافعان کناری رم باعث شده بود که این تیم در حمله به مشکلاتی برخورد کند.

فضای پشت مدافعان کناری رم خالی بود و یونایتد چند بار صاحب موقعیت‌هایی شد. روی یکی از آن‌ها، «پارک جی سونگ» پاسی را با سر به بیرون فرستاد که با اشتباه فاحش دونی دروازه‌بان رم و پانوچی، توپ به «وین رونی» رسید تا او گل دوم را بزند.

بازی بعد از آن متعادل شد تا یونایتد به یک برد پرارزش دست یابد. حالا آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده به فکر بازی نیمه‌نهایی باشند، چون حتی اگر قرار باشد معجزه‌ای در اولدترافورد روی دهد، از جنس بازی «هفت بر یک» سال گذشته خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین