کد خبر: ۷۲۸۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

زنان هندبال ایران ناکام در کسب مدال

تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم قزاقستان شکست خورد و در رده چهارم آسیا ایستاد.
زنان هندبال ایران ناکام در کسب مدال
آفتاب‌‌نیوز :

ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدارشان از مسابقات قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم قزاقستان قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳۳ بر ۳۸ به سود تیم قزاقستان به پایان رسید و از کسب مدال بازماند.

تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله گروهی مقابل ژاپن شکست خورد و برابر اردن، سوریه، فلسطین و کویت به برتری رسیده بود. ملی‌پوشان ایران با قرارگیری در رده دوم گروه خودشان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که با شکست مقابل کره و قزاقستان در نهایت در رده چهارم ایستادند.

این چهارمین دیدار تیم ملی هندبال ایران بود که بدون کادر فنی روی نیمکت انجام شد. تست PCR مربیان تیم ملی مثبت شد و ملی‌پوشان از دیدار مقابل اردن تنها با حضور فیزیوتراپ و سرپرست بازی‌ها را انجام دادند.

تیم ملی زنان ایران برای اولین‌بار در تاریخ هندبال ایران به نیمه نهایی آسیا رسیده و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کرده است.

در این روز تیم اردن با حساب ۲۲ بر ۲۱ مقابل سوریه به برتری رسید و هفتم شد. هم‌چنین ازبکستان مقابل هنگ کنگ با حساب ۲۸ بر ۲۵ پیروز شد و پنجم شد.

دیدار فینال این مسابقات میان ژاپن و کره جنوبی تا ساعتی دیگر انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین