کد خبر: ۷۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷
برای رعایت حقوق حیوانات

خرسواری کودکان چاق در انگلستان ممنوع شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس مقررات جدید برای رعایت حقوق حیوانات، کودکان چاق انگلیسی نمی توانند در سواحل این کشور، خر سواری کنند. 

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، چاپ لندن؛ 850 خر همچنان در تابستان ها و در سواحل انگلیس، به حمل و نقل مردم، به ویژه کودکان مشغولند.

این خرها پیش از آغاز فعالیت های تابستانی، مورد معاینه فنی قرار می گیرند تا مشخص شود توانایی لازم را برای کار دارند.

مقررات مربوط به خرها در منطقه بلک بورن انگلیس 66 سال سابقه دارد. علاوه بر حداکثر بار مجاز، خرها در ازای شش روز کار، باید یک روز حق استراحت داشته و روزانه یک ساعت نیز برای خوردن نهار آزاد باشند.

به نوشته دیلی تلگراف، شماری از مالکان خرها در انگلیس به علت ناتوانی خرانشان در گذراندن معاینه فنی و دریافت گواهینامه اشتغال به کار، آن ها را با نام های جعلی وارد ساحل و اشتغال می کنند که قرار است با نصب ریز سنسورهای الکترونیکی، از این تقلب پیشگیری و همه خرهای انگلیس کنترل شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۱/۱۶
0
0
در اينجا بايد 7 روز كار كني- هيچ استراحت نداري - سر برج بايد كلي قسط بدهي- سنسور هم نداريم تا بدانيم واقعا آدميم يا نه- با نام جعلي يا غير جعلي فرقي نميكنه بايد فقط كار كني - البته اگر كاري باشه - در اينجا تعداد ما 70 نفر است - يك رييس هم داريم - اون دوست داره ما هم 1 روز استراحت كنيم - دوست داره همه چيز رو خوب كنه - ولي بلد نيست- يك نفر از 70 نفر-جزيره برمودا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین