کد خبر: ۷۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران/ از سفر غیرضروری بپرهیزید

از بامداد امروز یکشنبه چهارم مهرماه، مازندران شاهد بارش شدید باران بود به طوری که مسئولان اجرایی و دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها، در آماده‌باش کامل قرار دارند، همچنین رئیس پلیس راه مازندران بر امتناع از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد.
احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران/ از سفر غیرضروری بپرهیزید
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هادی عبادی با اشاره به وضعیت ترافیک در راه مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی در راه های استان بارش های پراکنده در سطح برخی محورها را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: در حال حاضر راه‌های مواصلاتی استان بارش به شکل پراکنده بوده و در ارتفاعات ولی آباد محور کندوان، گدوک در سوادکوه و تلمادره کیاسر مه گرفتگی وجود دارد که توصیه می‌شود با توجه به کاهش دید رانندگان از مه شکن استفاده کنند و همچنین رعایت سرعت مطمئنه نیز مورد تاکید است.

قدمی ادامه داد: در محورهای کوهستانی به دلیل وزش باد و بارش باران، ریزش کوه و سقوط سنگ نیز دور از انتظار نیست بنابراین توصیه می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وی گفت: در مبادی ورودی استان محدودیت‌های کرونایی همچنان در حال اجراست و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و ۱۰۰ دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۲۱ هزارو ۲۶۷دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و ۸۰ هزارو ۴۶۲ دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین