کد خبر: ۷۲۹۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

تهران غرق گرد و غبار شدید می‌شود

رئیس گروه سلامت هوا وزارت بهداشت گفت: به دنبال وزش باد شدید از سمت استان البرز گرد و غبار به سمت تهران حرکت کرده که اکنون وضعیت هوای منطقه ۱۹ تهران به دلیل گرد و خاک خطرناک است و به تدریج گرد و غبار شدید سایر مناطق را در بر می‌گیرد.
تهران غرق گرد و غبار شدید می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت درباره ورود گرد و غبار به شهر تهران و هشدار به پایتخت نشینان اظهار کرد: به دنبال وزش باد شدید از سمت استان البرز گرد و غبار به سمت تهران حرکت کرده و اکنون شاخص هوا در منطقه ١٩ تهران به عدد ۴٢٠ و وضعیت خطرناک رسیده است.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت درباره وضعیت خطرناک هوا در استان البرز بیان کرد: اکنون وضعیت شاخص هوا در کرج هم در حال خطرناک قرار داد و میدان دید به زیر ۴٠٠ متر رسیده است.

شاهسونی بیان کرد: در ادامه بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی به دنبال وزش باد، گرد و غبار سایر مناطق تهران را هم در برخواهد گرفت و وزش باد تا چند ساعت ادامه خواهد داشت و پس از آن گرد و غبار از تهران خارج خواهد شد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت هشدار داد: شهروندان تهرانی و کرجی به ویژه گروه‌های حساس، سالمندان، کودکان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین