کد خبر: ۷۲۹۰۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران از اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی اسپانیا خبر داد.
اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا
آفتاب‌‌نیوز :

امین الله مانی اظهار کرد: با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان، تیم فوتبال هفت نفره آمادگی خود را به فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات جام جهانی اسپانیا که سال آینده برگزار می شود، اعلام کرد و از ۲۳ مهر برای شرکت در این مسابقات اولین اردوی آمادگی خود را با ۲۷ بازیکن در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی شیرودی آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: تیم فوتبال هفت نفره چهار سال است که در هیچ تورنمنت داخلی و برون مرزی شرکت نکرده و بازیکنان از نظر بدنی و تکنیکی خیلی عقب هستند، تلاش بر این است که با برگزاری ۶ مرحله اردو تا پایان سال، بازیکنان را به اوج آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم تیم خوبی را عازم اسپانیا کنیم، در هر مرحله از اردو بازیکنان از نظر فنی و کلاس بندی مورد غربالگری قرار خواهند گرفت تا در نهایت ۱۴ بازیکن اعزامی به جام جهانی اسپانیا انتخاب شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تدارکات برون مرزی نیز برای تیم فوتبال هفت نفره پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: چون از نظر مالی تحت فشار هستیم، امکان برگزاری اردوهای مشترک برون مرزی را نداریم و تنها با اکتفا به اردوهای داخلی باید بازیکنان را برای شرکت در جام جهانی اسپانیا آماده کنیم.

الله مانی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکو در مسابقات جام جهانی دارید، گفت: در جام جهانی فوتبال هفت نفره ۱۶ تیم حضور دارند، تلاش بر این است که در جمع ۳ تیم برتر قرار بگیریم، هر چند مسیر سختی را پیش رو داریم اما برای دستیابی به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین