کد خبر: ۷۲۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

کشاورز: گل دوم قزاقستان دردآور بود/نمیدانم دررختکن چه اتفاقی افتاد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران از باخت تیم کشورمان به قزاقستان در جام جهانی لیتوانی و حذف از این مسابقات اظهار تاسف کرد.
کشاورز: گل دوم قزاقستان دردآور بود/نمیدانم دررختکن چه اتفاقی افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال دوشنبه شب به مصاف قزاقستان رفت و در این مسابقه شکست خورد. ایران در نیمه نخست این بازی دو گل زد اما در نیمه دوم سه گل خورد تا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازبماند و حذف شود.

محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی ایران که در دوره گذشته با تیم کشورمان به عنوان سوم جام جهانی رسیده بود، از باخت برابر قزاقستان اظهار تاسف کرد.

کشاورز گفت: در نیمه دوم ورق بازی برگشت و خوب کار نکردیم. متاسفانه گلهایی خوردیم که اگر هوشمندتر بودیم دریافت نمی کردیم. گل دوم قزاقستان خیلی دردآور بود که نمی توانم آن را هضم کنم. چطور می شود به خاطر فریب داور به تیم حریف خطا می دهیم.

وی افزود: می توانستیم این قزاقستان را شکست بدهیم ولی بازی از دستمان خارج شد. در ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم و از این ناحیه ضربه خوردیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: به تک تک بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گویم اما در نهایت نشد. آنقدر ذوق بازی ایران در نیمه اول را داشتم که فکر نمی کردم اینطور شود. نمی دانم در رختکن چه اتفاقی افتاد که نیمه دوم اینطور شدیم. امیدوار بودیم با این شیوه گلهای بیشتری بزنیم.

کشاورز یادآور شد: در نیمه دوم اولویت ما باید گل نخوردن می شد. باید قدرت ریسک را پایین می آوردیم نه اینکه ترسو باشیم بلکه باید هوشمندانه بازی می کردیم. زمانی که گل اول را خوردیم استرس گرفتیم. حتی وقتی بازی ۲-۲ شد قزاقستان پنج خطا بود. می توانستیم بازی را به دو وقت اضافه بکشیم و از تیم حریف خطا و پنالتی بگیریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران گفت: حیف بود. ۲۰ دقیقه اول عالی بودیم. ناراحتم که بازی را خوب شروع کردیم و باختیم. اگر بد بودیم ناراحت نمی شدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین