کد خبر: ۷۲۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

پیروزی آسان والیبال ایران برابر قهرمان آفریقا

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست مصر در سه ست متوالی شد تا به دومین برد خود در این مسابقات دست یابد.
پیروزی آسان والیبال ایران برابر قهرمان آفریقا
آفتاب‌‌نیوز :

مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از امروز (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در نخستین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در این مسابقات دست یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت و عبدالمختار بوش (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران مقابل مصر بودند.

این چهارمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان کشورمان در سه مسابقه قبلی و در مرحله گروهی سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند و مراکش را نیز سه بر صفر شکست داده بودند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (سه‌شنبه) برای دومین بار به مصاف مراکش می‌رود که این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین