کد خبر: ۷۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت

هرچند با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها گران شدند.
سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت
آفتاب‌‌نیوز :

پس از وعده جهش تولید در خودرو و افزایش میزان تولید سالانه به سه میلیون دستگاه، دو خودروساز بزرگ دولتی هم از کاهش قابل توجه تعداد خودروهای معوق خود خبر دادند. با این حال طبق اعلام سازمان بازرسی هنوز هم ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ این خودروسازان وجود دارد. با این حال آنها همچنان سیاست پیش‌فروش خودرو را اجرا می‌کنند تا طبق ادعای خود به تنظیم بازار کمک کنند.

از سوی دیگر با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها گران شدند.

طبق گزارش دو سایت موج و جی‌پلاس قیمت پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان افزایش به ۱۵۲ میلیون تومان رسیده و حتی باشگاه خبرنگاران جوان این قیمت را کمی بالاتر و معادل ۱۵۳ میلیون تومان اعلام کرده است.

پراید ۱۳۱ معادل ۱۳۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ معادل ۱۳۲ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ معادل ۱۴۵ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ معادل ۱۶۰ میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت تیبا نهایتا ۱۶۹ میلیون تومان، قیمت ساینا حداکثر ۱۸۰ میلیون تومان، قیمت کوئیک نهایتا ۲۲۷ میلیون تومان، قیمت شاهین ۳۸۵ میلیون تومان گزارش شده است. قیمت انواع پژو را هم در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت/ قیمت جدید پراید چقدر شد؟

سورپرایز در بازار خودرو / قیمت‌ها برگشت/ قیمت جدید پراید چقدر شد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین