کد خبر: ۷۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

خاتمی: نفوذی‌ها تابلودار و با سر و صدا نمی‌آیند

عضو فق‌های شورای نگهبان با اشاره به آیه ۴۷ سوره توبه، مسأله نفوذ را جدی دانست و گفت: احساس خطر نکردن از نفوذی‌ها ساده لوحی است و ساده لوحی در عرصه سیاسی بسیار خطرناک است.
خاتمی: نفوذی‌ها تابلودار و با سر و صدا نمی‌آیند
آفتاب‌‌نیوز :

سیداحمد خاتمی عضو فق‌های شورای نگهبان با اشاره به آیه ۴۷ سوره توبه، «الْفِتْنَةَ وَ فِیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ وَ اللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ»، مسأله نفوذ را جدی دانست و ادامه داد: نفوذی‌های آنان در بین شما تنفس می‌کنند؛ همچنین در آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال می‌فرماید نیرومند شوید تا هم دشمنان بیرونی حساب ببرند و هم نفوذی‌ها احساس خطر کنند.

وی همچنین در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب طی سالیان اخیر مکرر بر خطر نفوذی‌ها تأکید کردند و آنچه در رابطه با این موضوع گفتنی است، اولا احساس خطر نفوذی‌ها است؛ احساس خطر نکردن از نفوذی‌ها ساده لوحی است و ساده لوحی در عرصه سیاسی بسیار خطرناک است.

خاتمی تصریح کرد: باید توجه داشت نفوذی‌ها تابلودار و با سر و صدا نمی‌آیند بلکه تمام تلاششان این است که لباس خودی بپوشند؛ آیه ۵۶ سوره توبه، «وَ یَحْلِفُونَ بِاللّهِ إِنَّهُمْ لَمِنْکُمْ وَ ما هُمْ مِنْکُمْ وَ لکِنَّهُمْ قَوْمٌ یَفْرَقُونَ» به همین نکته اشاره داد که آنان قسم می‌خورند خودی هستند، ولی بدانید اینان نامحرم اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین