کد خبر: ۷۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

بیش از ۷هزار نیروی پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با بیان اینکه روند بازگشت زائران حسینی (ع) به کشور به خوبی در حال انجام است، گفت: پلیس با به کارگیری بیش از ۷ هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش دارد زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.
بیش از ۷هزار نیروی پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "مهدی حاجیان" با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران در موج بازگشت اظهار داشت: این توفیق نصیب خادمان مردم در نیروی انتظامی شده است که در موج بازگشت زائران عتبات عالیات به عنوان اولین سازمان به عاشقان ابا عبدالحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه ها با تمام توان و امکانات موجود، برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبدأ پای کار هستند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: پلیس با به کارگیری بیش از ۷ هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش کرده زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.

تلاش پلیس برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات

سردار حاجیان با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، بیان کرد: پلیس تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی افزود: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

زوار با خدمتگزاران خود در ناجا همکاری کنند

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین حسینی (ع)، گفت: با آغاز موج بازگشت انتظار می‌رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین