کد خبر: ۷۲۹۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
وزارت بهداشت قبلا از واردات واکسن فایزر خبر داده بود

وزیر بهداشت: هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آمار بهبود بیماران کرونایی بستری در بیمارستان افضلی پور کرمان قابل قبول است گفت: واکسیناسیون علیه کرونا در این استان بدون وقفه در حال انجام است.
وزیر بهداشت: هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان افضلی پور، وضعت شهر کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مرکز واکسیناسیون کرمان بیشتر از نیروهای داوطلب، مردمی و دانشجو استفاده شده که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون بدون وقفه فعالیت کرده و در این زمینه یک حرکت مردمی ایجاد شده است.

وی با اشاره اینکه واکسیناسیون به ۵۳ میلیون دز در کشور رسیده است تصریح کرد: امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دز برسیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره اینکه مردم علاوه بر انجام واکسیناسیون باید از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و فکر نکند واکسینه شدن این ویروس را کامل از بین می برد گفت: کشورهایی هم که به طور کامل واکسینه شده اند باز درگیر ویروس کرونا هستند.

عین اللهی با بیان اینکه با قرنطینه هوشمند بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود افزود: در مکان هایی از قبیل هواپیما، اتوبوس، قطار و هتل ها که مردم به ناچار تجمع دارند با واکسینه شدن افراد محدودیت ها برداشته می شود.

وی بیان داشت: بیمارستان افضلی پور کرمان از نظر درمانی یکی از ممتازترین مراکز درمانی کشور است.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان افضلی پور کرمان خاطرنشان کرد: کادر پزشکی این بیمارستان بدون وقفه و بیش از یک سال و نیم برای بیماران کرونایی کار می کنند و خود کادر درمان و خانواده های آنها نیز در این مدت درگیر این ویروس شده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آمار بهبودی بیماران کرونایی در بیمارستان افضلی پور قابل قبول است بیان داشت: استاندار کرمان برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران زحمات زیادی را متقبل شده و اکسیژن را بدون وقفه تامین کردند و در این شرایط تامین اکسیژن بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری در ایران وارد نشده است گفت: با توجه به بررسی های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز چهارشنبه با حضور در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان از این بخش های مختلف این مرکز درمانی و آموزشی بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با حضور در بخش بستری بیماران کرونا و icu کرونا از بیماران بستری عیادت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در قالب سفری یک روزه وارد کرمان شد.

حضور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه های وی در کرمان است.

پایان بخش سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، برگزاری نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
37
داشتیم کمی بهتون امیدوار میشدیم. متاسفانه در بر همون پاشنه قبلی میچرخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
28
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران : واکسن فایزر محدود و برای خانم‌های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی‌شود. (وزیر بهداشت یا وزیر نمیدونم چیکار کنم و چی بگم؟؟؟)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
1
22
واردات واکسن کرونا را سیاسی نکنید! تکلیف آندسته از شهروندانی که می خواهند برای تحصیل یا کار یا گردشگری با اقدامات درمانی به اروپا یا آمریکای شمالی سفر کنند و بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی ورود آنها را به قلمرو کشور خود منوط به انجام واکسیناسیون واکسنهای مورد تأیید سازمان غذا و داروی اتحادیه اروپا و آمریکا می کنند و تزریق واکسن های کرونا سینوفارم چین، اسپوتنیک وی روسیه، بهارات هند و واکسن های تولید داخل ایران مورد تأیید آنها نیست چیست؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین