کد خبر: ۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۸
تنها پس از چند ساعت از تکذیبیه سخنگوی دولت؛

اظهارات دانش جعفری بار دیگر به شایعات دامن زد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی‌که سخنگوی دولت امروز در نخستین جلسه هفتگی خود با خبرنگاران، در سال جدید، موضوع تغییرات جدید در کابینه را تکذیب کرده و آن را دروغ سیزده خوانده‌بود، داوود دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی شایعه تغییر خود از این سمت را نه تائید و نه تکذیب کرد اما گفت: «در مورد برخی از اعضای دولت نیز این شایعات مطرح بود و به واقعیت گرائید».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، غلامحسین الهام، سخنگوی دولت امروز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌كه «صحبت‌هایی درباره‌ی بركناری وزرا مطرح شده و این خبر امروز نیز مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفته و آیا این‌كه با توجه به اصل 136 قانون اساسی، دولت در این راستا محدودیتی دارد یا نه»؟، با بیان این‌كه «من نیز از پوشش رسانه‌ای این خبر در آغاز كار دولت در سال جدید تعجب كردم» گفت: « گویی خاصیت تعطیلات طولانی‌مدت، پیدا كردن سوژه‌های داغ بعد از تعطیلات است. رسانه‌ها استراحت خوبی در این تعطیلات داشتند و بعد از سكوت طولانی، گویی دنبال سوژه‌ مناسب می‌گردند و گویی سناریوی 13 كه تعطیل بود، در روز هفدهم منتشر شده است».


این در حالی‌است که ، وزیرامور اقتصادی و دارایی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بیمه مرکزی ایران در ارتباط با اخبار مربوط به احتمال تغییر وی از این سمت، اظهار داشت: در هر صورت در دولت نهم همواره این نوع بحثها در قالب شایعات و یا بعضا شایعاتی که تبدیل به واقعیت می شود وجود داشته و در مورد من نیز چندین بار این بحث مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر وی ادامه داد: «هم اکنون من مشغول خدمت هستم و فعالیت خود را نیز ادامه می دهم، البته در مورد برخی از اعضای دولت نیز این شایعات مطرح بود و به واقعیت گرائید».

دانش جعفری گفت: «من یک سیاست کاری خاص را از ابتدا در این زمینه دنبال می کردم و آن این است که هر روز که کارم خاتمه می یابد و دفترم را ترک می کنم فکر می کنم که آخرین روزی است که به کار آمده ام اما فردای آن روز نیز با این تصور که سالها می خواهم به کار ادامه دهم، کار خود را آغاز می کنم».

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: «آنچه مهم است امکان خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی است و زمینه خدمت هر جا که باشد می تواند آن هدف را محقق کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین