کد خبر: ۷۲۹۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

دستگیری سارق مسلح در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق مسلح بلافاصله پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارق مسلح در نهاوند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی پنجشنبه ۸ مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بامداد امروز پنج‌شنبه ۸ مهرماه در پی اعلام خبر یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند بلافاصله موضوع به کلیه گشتهای فعال در این محور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که یک خودروی نیسان حامل محموله پارچه برای استراحت در کنار جاده توقف کرده و در همین حین سارق مسلحی با نزدیک شدن به خودرو و تهدید راننده با کلت کمری، خودرو و محموله آن را به سرقت می‌برد.

ساکی افزود: در ادامه با هوشمندی اپراتوران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مستقر در مرکز همدان و شهرستان نهاوند و رصد لحظه‌ای و ابلاغ موضوع به یگان‌های هم‌جوار با ایجاد هماهنگی بین گشت‌ها ،همچنین با اجرای طرح مهار تمامی خروجی‌های مسیر با استقرار به موقع ماموران انتظامی شهرستان مسدود شد.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: در پی این اقدامات سریع و به‌موقع پلیس شهرستان در نهایت مأموران انتظامی یگان‌های اجرایی با استفاده از امکانات فنی و تخصصی مسیر فرار سارق را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای خودروی سرقت شده را متوقف کرده و سارق مسلح را دستگیر می‌کنند که در ادامه یک قبضه سلاح کلت کمری از سارق کشف و ضبط می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است.

ساکی به رانندگان خودروهای عمومی و شخصی تأکید کرد: همواره در طول مسیر رانندگی دقت لازم را نسبت به هشدارهای پلیسی و عدم اطمینان به افراد غریبه در مکان‌های خلوت داشته و همچنین برای استراحت در مکان‌های مطمئن و امن توقف نمایند تا شاهد بروز این‌گونه اتفاقاتی که گاهی اوقات نتایج تلخی درپی دارد نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین