کد خبر: ۷۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

سارقان ریل آهن در اردستان دستگیر شدند

ماموران انتظامی شهرستان اردستان در استان اصفهان موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق هنگام سرقت قطعات خطوط ریل قطار قبل از عبور قطار مقصد مشهد شدند.
سارقان ریل آهن در اردستان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا هاشمی‌زاده فرمانده انتظامی اردستان عصر جمعه در جمع خبرنگاران از نجات جان مسافران قطار مشهد خبر داد و اظهارداشت: سه نفر سارق در حال باز کردن و ربودن قطعات ریل راه‌آهن و پیچ و مهره و فنر ریل راه‌آهن مسیر اصفهان بادرود (ایستگاه عباس آباد اردستان) بودند که ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد با حضور به موقع در محل وقوع سرقت، هر سه نفر سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی افزود:با اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد اردستان، جان ۴۰۰ مسافر قطار مسافربری اصفهان، مشهد را نجات پیدا کردند.

فرماندهی انتظامی اردستان تصریح کرد: قطار در این مسیر در حال حرکت بود که با توقف اضطراری قطار مسافری اصفهان - مشهد و تعمیرات فوری مسیر توسط ماموران راه‌آهن، جان مسافران از خطر نجات یافت.

هاشمی‌زاده گفت: در پی این اتفاق تعداد زیادی پیچ و مهره و فنر ریل و همچنین تعدادی ابزار سرقت نیز کشف و ضبط و به همراه یک دستگاه خودرو سواری پراید به یگان انتظامی منتقل شد.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: خودرو در پارکینگ متوقف، اقلام مکشوفه با حضور مأموران پلیس راه‌آهن، تحویل کارکنان راه آهن و سارقان نیز به همراه پرونده، جهت تعیین تکلیف، تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

به گفته کارشناس پلیس راه آهن استان، روزانه ۱۴ قطار مسافری و ۴ قطار باری از این مسیر تردد می‌کنند که پلیس شهرستان در تامین امنیت جان مسافران و اموال دولتی و غیر دولتی نقش موثری دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین