کد خبر: ۷۲۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۹
نصیخت خداداد یه دایی

پاسخگو باش اسطوره!؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در سالهای اخیر رابطه دوستانه دایی و عزیزی در میدان و خارج از مستطیل سبز فوتبال برکسی پوشیده نمانده و همگان به خوبی می دانند که این زوج سابق که بی شک باید عنوان موفقترین زوج خط آتش دهه های اخیر فوتبال کشوررا به نام آنها نوشت، همیشه اسلوب رفاقت را کاملا محترمانه رعایت کرده اند و کمتردیده شده علیه یکدیگر به ایراد سخنرانی بپردازند. 

این رابطه حتی به گونه ای بود که پس از جلوس آقای اسطوره برروی نیمکت هدایت تیم ملی، بسیاری ازمطبوعاتی ها و کارشناسان فوتبالی احتمال حضور حماسه ساز ملبورن را در کنار دایی بسیارجدی می دانستند و منتظر چراغ سبزاسطوره به خداداد بودند تا این زوج سابق بار دیگرتجربه ای تازه را در کنار یکدیگر آغاز کنند. 

البته یکی ازدلایل قوت این احتمال عدم گلزنی مهاجمان حال حاضر تیم ملی در چندین بازی متوالی بود که حضورمهاجمین سالهای دور تیم ملی بر روی نیمکت می توانست راه های رسیدن به دروازه های رقبا را به مهاجمین گل نزن نشان دهد.
 
اگر چه خداداد برای حضور در کنار دایی ابراز تمایل کرده بود ولی این اتفاق هرگز نیفتاد و بر خلاف انتظار افکارعمومی محمد احمدزاده که در دوران گمنامی علی دایی در کنارش توپ زده بود و اسطوره قطعا تجربیات زیادی را در کنارش آموخته بود، دستیار نخست آقای سرمربی شد تا عملا بر روی نام خداداد قلم قرمز کشیده شود.

در این بین حماسه ساز ملبورن نیز هیچگونه واکنشی به انتخاب های دایی نشان نداد واز اینکه اسطوره کارت دعوتی برایش نفرستاده بود هم گله ای نکرد تا نشان دهد هرگزبا اوهیچ مشکلی نخواهد داشت. 

آقای سرمربی کارش را در تیم ملی آغاز کرد و در اولین تجربه در مصاف با بحرینی های همیشه حاشیه ساز اولین گام را لرزان برداشت و باخت. البته هیچ کس هم به تیم دایی و بازی انتقادآمیز شاگردانش در این دیداراعتراضی نکرد تا مبادا در آستانه بازی حساس ملی پوشان کشورمان در برابر کویت، تیم تحت رهبری اش به حاشیه برود. سکوتی معنادار فضای فوتبال کشور را درآستانه رویارویی با کویت فرا گرفت و اولین تجربه دایی رسمی دایی شکل گرفت و شاگردان اسطوره نتوانستند برتری 2بر صفر مقابل کویتیها را حفظ کنند و با شانس و اقبال و البته کمک نامحسوس داور استرالیایی از شکست گریختند. 

عزيزی درخصوص این بازی می گوید: تيمی كه بازی ‪ برده را با "خود زنی" تبديل به تساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬می‌كند، چه انتظارمي‌توان داشت كه البته "علي دايی" مقصر نیست! 

عزيزي دوست ندارد و البته نمی خواهد بر علیه زوج سابق خود که حالا عنان واختیار تیم ملی را یک تنه در دست گرفته سخنی گفته باشد. او می داند با چه ادبیاتی جواب خبرنگاران کنجکاو را بدهد تا در مقابل دایی قرار نگیرد و همچنان همه را به حمایت همه جانبه ازعلي دايي فرا می خواند درحالیکه دایی همچنان به رسانه ها روی خوش نشان نمی دهد و در خصوص سلیقه های اعمال شده و نفرات انتخابی اش در مقابل کویتیها از موضع قدرت حرف می زند. 

خداداد دیگر نمی تواند در این باره حرفی نزند و سکوتش را می شکند. او محترمانه به همبازی سابقش نصیحت می کند که در قبال افکار عمومی باید پاسخگو باشد چرا که تیم ملی متعلق به شخص خاص نیست و در این بین رسانه ها باید مردم را در جریان اتفاقات قرار دهند.

خداداد به دایی توصیه می کند حساب سايپای كرج را ازتيم ملي ايران جدا کند و تیم انتخابی اش را متعلق به درون ليگ بداند و در این خصوص نباید بر روی برخی از بازیکنان دیگر تیم های لیگ قلم قرمز بکشد. حماسه ساز به اسطوره یادآوری می کند که استخقاق سایپا در تیم ملی آنقدرها نیست که توانایی های تیمی مانند استقلال اهواز نادیده گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین