کد خبر: ۷۳۰۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رئیس شورای شهر خبر داد

واگذاری پروژه‌های تهران به سپاه

چمران: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی را به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد البته در کنار قرارگاه خاتم با پیمانکارانی واجد شرایط نیز باشد، استفاده می‌کنیم.
واگذاری پروژه‌های تهران به سپاه
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: تلاش ما این است که پروژه‌های نیمه تمام را تمام کنیم و اعتبارات لازم آن را نیز تأمین کنیم.

مهدی چمران با اشاره به همکاری مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری با مجموعه سپاه اظهار کرد: از ادوار گذشته مدیریت شهری همکاری نزدیکی را با سپاه و قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌های بزرگ در قالب مگاپروژه داشته است که این موضوع در شورای چهارم بسیار بیشتر بود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی را به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد البته در کنار قرارگاه خاتم با پیمانکارانی واجد شرایط نیز باشد، استفاده می‌کنیم که به عنوان مثال در پروژه نیایش از یک پیمانکار بخش خصوصی استفاده کردیم که انصافاً همکاری خوبی را با مجموعه شهرداری داشت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اولویت‌بندی در این زمینه انجام شده است و ما تلاش داریم که ابتدا خط ۶ و ۷ مترو را به اتمام برسانیم که به‌زودی نیز یک ایستگاه از خط ۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا در این دوره از مدیریت شهری شاهد اجرای مگاپروژه‌ها خواهیم بود، گفت: البته تلاش ما این است که ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام را تمام کنیم و اعتبارات لازم آن را نیز تامین کنیم و در ادامه نیز چنانچه نیاز باشد اینگونه پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
9
بخش خصوصی در پیمانکاری باقی نمانده لودر پنجاه ملیارد تومان کامیون کمپرسی ده ملیارد تومان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین