کد خبر: ۷۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

۴ پیروزی آزادکاران ایران در روز دوم قهرمانی جهان

۴ آزادکار ایران در روز دوم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نخستین مبارزه برابر رقبای‌شان به برتری رسیدند.
۴ پیروزی آزادکاران ایران در روز دوم قهرمانی جهان
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ، علیرضا سرلک در ۵۷، امیرمحمد یزدانی در ۶۵، محمد نخودی در ۷۹ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف رقبایشان رفتند و در نخستین گام صاحب برتری شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جوزپه ویلارو از اکوادور رفت و در یک مبارزه آسان در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. سرلک در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرین سیورتین از بلاروس می‌رود. این کشتی‌گیر بلاروسی پیش از این موفق به شکست بخبایار اردنبات دارنده ۲ مدال برنز جهان از مغولستان شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور نخست مقابل گابریل جاناتچ از اتریش در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ریورا از پورتریکو به روی تشک می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در مبارزه نخست به مصاف کانوا از ایتالیا رفت و در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. وی در یک هشتم نهایی مقابل آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی می گیرد و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه فرانسه و مغولستان به روی تشک می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین به روی تشک رفت و با کسب برتری ۷ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. قاسم پور در مرحله بعد به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران بلغارستان و گرجستان می رود.

جی دن کاکس آمریکایی نیز در گروه قاسم پور حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با وی برخورد نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین