کد خبر: ۷۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

جام جهانی فوتسال/ جنگ تمام برزیلی به سود برزیل!

تیم ملی برزیل با پیروزی مقابل قزاقستان به مقام سوم جام جهانی فوتسال دست یافت.
جام جهانی فوتسال/ جنگ تمام برزیلی به سود برزیل!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های برزیل و قزاقستان برای کسب مقام سوم جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری تیم ملی برزیل همراه بود.

استفاده از سه بازیکن برزیلی (تاینان، هیگیتا و داگلاس) و حضور سرمربی برزیلی روی نیمکت قزاقستان، این مسابقه را به تقابلی بسیار جذاب و ویژه تبدیل کرده بود. قزاق‌ها به واسطه درخشش ستاره‌های برزیلی خود تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند، اما با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل پرتغال از صعود به فینال بازماندند.

در سمت مقابل برزیل، قهرمان ۵ دوره مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۶ با قبول شکست مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی، وداعی زودهنگام با مسابقات داشت. این تیم بعد از کسب پیروزی مقابل مراکش و ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یافت، اما در این مرحله مغلوب آرژانتین شده و برای دومین دوره متوالی از صعود به فینال بازماند.

در حالی که با ۴ برزیلی، قزاقستان تفاوت زیادی با برزیل نداشت، این یک بازیکن از تیم ملی برزیل بود که به اشتباه دروازه خودی را در ابتدای کار باز کرد؛ گوئیتا در دقیقه ۱۲ این گل را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا قزاقستان یک بر صفر پیش بیافتد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا برزیل بازنده راهی رختکن شود.

در نیمه دوم اتفاق جالبی را شاهد بودیم، بعد از گل به خودی برزیلی‌ها در ۲۰ دقیقه اول، این بار تاینانِ برزیلی به اشتباه دروازه قزاقستان را باز کرد تا تیم ملی برزیل صاحب گل تساوی شود! او، اما در دقیقه ۳۱ گل دوم قزاقستان را به ثمر رساند تا اشتباهش را جبران کند. برزیلی ها، اما دست بردار نبودند و خیلی زود توسط رودریگو بازی را به تساوی کشاندند. فرائو و لی در ادامه دو بار دیگر دروازه قزاقستان را باز کردند تا این برزیل باشد که با نتیجه ۴-۲ برنده این دیدار می‌شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین