کد خبر: ۷۳۰۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
تقابل اندیشه‌های «کلوپ» و «پپ» برنده نداشت

تساوی تماشایی لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی با تساوی دو بر دو همراه شد تا جدال اندیشه‌های «یورگن کلوپ» و «پپ گواردیولا» برنده نداشته باشد.
تساوی تماشایی لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، لیورپول در ورزشگاه «آنفیلد» میزبان منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی بود که این دیدار سراسر هیجان با تساوی به اتمام رسید.

جایگاه این ۲ تیم مدعی در جدول رده‌بندی و تقابل اندیشه‌های «یورگن کلوپ» و «پپ گواردیولا» بر حساسیت‌های موجود افزوده بود.

در نیمه نخست این دیدار، سیتی بر روند توپ و میدان تسلط بیشتری داشت و چند موقعیت مناسب هم به دست آورد که با ضربات «فیل فودن» و «کوین دی‌بروین» از دست رفت.

از سوی دیگر لیورپول مجبور به عقب‌نشینی شده و در ضد حملات به حرکات سه مهاجم سرعتی خود دل‌بسته بود.

نیمه دوم متفاوت آغاز شد و این لیورپول بود که شرایط بهتری پیدا کرد تا بتواند قدرت خود را به میهمان تحمیل کند.

در دقیقه ۵۸ پاس عالی «محمد صلاح» به «سادیو مانه» رسید که این مهاجم سنگالی با ضربه‌ای مناسب گل نخست این دیدار را حساس را ثبت کند.

شاگردان گواردیولا در ادامه بازهم با پاس‌کارهای‌ خود سعی بر نزدیک شدن به رسیدن به دروازه حریف داشتند.

در دقیقه ۶۸ پاس «گابریل ژسوس» به «فیل فودن» رسید و این وینگر جوان با ضربه‌ای تماشایی کار را به تساوی کشاند تا فرصت‌های از دست رفته قبلی را جبران کند.

در دقیقه ۷۵ «محمد صلاح» ستاره مصری با حرکتی تماشایی ۲ مدافع مهیمان را از پیش‌روی برداشت و توپ را به تور دروازه سیتی دوخت تا تیم تحت هدایت کلوپ به گل دوم برسد.

این دیدار تماشایی بازهم اتفاقات دیگری داشت و در دقیقه ۸۰ ضربه «کوین دی‌بروین» پس از برخورد به مدافع لیورپول تغییر مسیر داد و به گل دوم سیتی تبدیل شد.

در دقیقه ۸۶ خروج عجیب «ادرسون» از دروازه موجب شد تا «فابینیو» در آستانه گلزنی باشد که تعلل او موجب شد تا «رودری» با تکلی شجاعانه، ناجی سیتی شود.

با این تساوی، لیورپول ۱۵ امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند و منچسترسیتی هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. هم اکنون، چلسی با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

نتایج دیدارهایی که عصر امروز برگزار شد نیز بدین شرح است

کریستال‌پالاس ۲ - لسترسیتی ۲

تاتنهام ۲ - استون‌ویلا یک

وستهام یک - برنت‌فورد ۲

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین