کد خبر: ۷۳۰۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲

توقف یاران بیرانوند مقابل براگا

بوآویشتا در حضور ثابت دروازه‌بان ایرانی خود مقابل براگا به تساوی پُر گل رسید.
توقف یاران بیرانوند مقابل براگا
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال بوآویشتا که برای دومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها علیرضا بیرانوند را درون دروازه داشت، از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال مقابل تیم رده ششمی براگا قرار گرفت.

بوآویشتا در دقیقه ۱۲ روی چند اشتباه پیاپی در خط دفاعی براگا موفق شد گل اول را توسط پتار موسی کروات به ثمر رساند، اما برتری آنها خیلی دوام نداشت و تیم میزبان توانست خیلی زود دروازه بیرانوند را باز کند.

براگا در دقیقه ۲۵ روی یک حمله سریع و پس از پاس‌های پیاپی، در نهایت وارد محوطه جریمه بوآویشتا شد و روی پاس در عرض گالنو و ضربه تمام کننده یوری مِدیروس موفق شد به گل تساوی دست پیدا کند.

نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما در دقیقه ۵۲ براگا توانست دومین گل را با شوت زمینی ریکاردو هورتا از زاویه بسته به ثمر رساند و از بوآویشتا پیش بیفتد، اما نتیجه مسابقه در لحظات پایانی برابر شد.

یاران بیرانوند که طی چهار هفته اخیر لیگ برتر پرتغال سه تساوی و یک شکست داشتند، در دیدار مقابل براگا با گل دقیقه ۸۹ به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۱۰ امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول بایستند.

علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل براگا دومین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام داد که علی‌رغم چند واکنش خوب نتوانست کلین‌شیت کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین