کد خبر: ۷۳۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۸
دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان عنوان کرد:

حمایت ائتلاف فراگیر از اصلاح‌طلبان خط امامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دورانی با اعلام این خبر که تا پایان هفته درباره دور دوم انتخابات به جمع‌بندی می‌رسیم، گفت: اگر از کاندیداهای اصلاح‌طلب در فهرست مورد حمایت خود قرار دهیم، اصلاح‌طلبان خط‌ امامی خواهند بود.

علی دورانی، دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره برنامه این ائتلاف برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس هشتم، اظهار داشت: ما در شهرستان‌ها کاندیداهای خوبی داریم که مورد حمایت ائتلاف بوده‌اند و به دور دوم راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: برخی کاندیداهای مستقل نیز اظهار تمایل کرده‌اند که مورد حمایت ائتلاف قرار گیرند. 

دورانی تاکید کرد:‌ ما در شهرستان‌ها کارهای جدی خواهیم داشت و رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌ایم و تا پایان این هفته درباره شهرستان‌ها به جمع‌بندی می‌رسیم.

دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اعلام حمایت این ائتلاف از کاندیداهای اصلاح‌طلب در دور دوم انتخابات گفت: از میان لیست 22 نفره‌ای که در تهران به دور دوم راه یافته‌اند، ما فهرست 11 نفره‌ای را در نظر خواهیم گرفت و اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به جلسه پایان هفته این ائتلاف اظهار داشت: در جلسه ای که در هفته جاری خواهیم داشت پیشنهادات را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در این مبحث به جمع‌بندی خواهیم رسید.

دورانی تصریح کرد:‌ اگر به این نتیجه برسیم که از اصلاح‌طلبان نیز در میان افراد مورد حمایت خود نام‌های را قرار داده‌ایم، بدون شک اصلاح‌طلبانی که جنبه خط‌ امامی‌شان پررنگ‌تر است در این مجموعه قرار می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین