کد خبر: ۷۳۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۸
متقاضی جدید ستاره‌ی برزیلی

منچسترسیتی هم رونالدینیو را می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسون گوران اريكسون سرمربی تيم فوتبال منچسترسيتی انگليس اعتراف كرد كه مشتاق است رونالدينيو مهاجم برزيلی را بخرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حاليكه ممكن است رونالدينيو در فصل تابستان از بارسلونای اسپانيا برود، روبرتو دو آسيس برادر و مدير برنامه هاي او قبل از شكست ۲ بر صفر منچسترسيتی مقابل چلسی با مديران اين باشگاه ملاقات كرد.

اريكسون گفت: اولين بار بود كه چنين چيزي را شنيدم. بنابراين واقعا اميدوارم حقيقت داشته باشد. جايی براي او در تيم پيدا خواهيم كرد. اين را تضمين مي‌كنم. وی افزود: شگفت انگيز است اما اگر مسوولان باشگاه قصد داشته باشند رونالدينيو را بخرند، او را می‌پذيرم و بسيار خوشحال خواهم شد. وی در مورد امضای قرارداد با يك بازيكن صاحب نام برزيلی ديگر نيز به مزاح اظهار داشت: خوشحال می‌شوم كاكا را هم به خدمت بگيريم.

از سوی ديگر سيلويو برلوسكونی رئيس باشگاه فوتبال آ.ث ميلان ايتاليا روز شنبه اعلام كرده بود كه به دنبال امضای قرارداد با بهترين بازيكن سال ۲۰۰۵ جهان است.

رونالدينيو از سال ۲۰۰۳ تاكنون در بارسلونا توپ می‌زند و به همراه اين تيم به مقام قهرمانی در مسابقات جام قهرمانان باشگاههای اروپا در سال ۲۰۰۶ و دو قهرمانی خانگی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ رسيده است.

وی در حال حاضر مصدوم است و امسال بدترين فصل خود را در بارسلونا سپری كرد به طوريكه بارها دچار آسيب‌ديدگی شد و فقط ۱۳ بار در مجموع ۳۰ مسابقه اين تيم در فصل جاری در تركيب اصلی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین