کد خبر: ۷۳۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۳
نشست اضطراری انجمن روزنامه‌های غیردولتی

کواکبیان: اقدام دولت تناسبی با عدالت و مهرورزی ندارد

واکنش ها به تحدید مطبوعات از سوی دولت _ 2
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مصطفی کواکبیان دبیر انجمن روزنامه‌های غیردولتی از نشست اضطراری این انجمن طی روزهای آتی جهت بررسی جامع تر مصوبه دولت خبر داد.

مدیر مسول روزنامه مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب خاطرنشان کرد: اصولا اگر نظام و حکومت در زمینه ارتقای سطح آگاهی‌های مردم، ‌بی‌اعتنایی نشان دهند در حقیقت به حوزه جامعه مدنی که واسط بین مردم و حاکمیت هست بی‌اعتنایی کردند و در حقیقت روز به روز بر شکاف ملت و حاکمیت خواهند افزود. 

منتخب مردم سمنان در مجلس هشتم افزود: برای پر کردن این شکاف اجزای جامعه مدنی باید تقویت شود و مهمترین این اجزا مطبوعات غیر دولتی هستند اینکه شایعه شود دولت نهم در صدد حذف این اجزا است اساسا یک جنبه خوشآیندی برای هیچ یک از شعارهای دولت نیست. 

نه با عدالت و نه با مهر ورزی و نه با ترقی و پیشرفت مناسب است لذا این مصوبه قبل از هر چیزی ضربه به اصل نظام است یعنی رفتن به سمت اینکه همه چیز را تک صدایی از سوی دولت بخواهیم . 

وی در ادامه تاکید کرد: دولت وظیفه دارد بخش غیر دولتی را تقویت کند نه برای بهره وری دولتهای فعلی بلکه برای تقویت نظام و اعتماد سازی . من امیدوارم این مصوبه اساسا صحت نداشته باشد ولی اگر صحت داشته باشد احتمالا اجرا نمی شود و اگر اجرا شود بطور قطع روزنامه های غیر دولتی و انجمن روزنامه های غیر دولتی موضع تندی خواهند گرفت و به شدت مقابله خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین