کد خبر: ۷۳۱۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

ایتالیا ۲-۱ بلژیک؛ سومی قهرمان یورو در لیگ ملت‌ها

ایتالیا در دیدار رده بندی لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه ۲-۱ بلژیک را شکست داد و به مقام سوم رسید.
ایتالیا ۲-۱ بلژیک؛ سومی قهرمان یورو در لیگ ملت‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

دو تیم ایتالیا و بلژیک امروز در دیدار رده بندی رقابت‌های لیگ ملت‌ها رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتا این مسابقه با نتیجه ۲-۱ به سود آتزوری و رسیدن تیم روبرتو مانچینی به رتبه سوم لیگ ملت‌ها خاتمه یافت.

ایتالیا شروع خوبی داشت و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط فدریکو کیه زا به گل برتری دست پیدا کند، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع بلژیک تغییر جهت داد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۵ بلژیک تا آستانه باز کردن دروازه ایتالیا پیش رفت، اما ضربه الکسیس سالماکرز با بدشانسی محض به تیر دروازه دوناروما برخورد کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه ۳۲ این ایتالیا بود که یک موقعیت خوب گلزنی دیگر را خلق کرد، اما این بار ضربه نیکولو بارلا با اختلاف کمی از بالای دروازه بلژیک به بیرون رفت.

تیم ملی ایتالیا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۴۷ به گل اول دست پیدا کند. بعد از یک ارسال کرنر نیکولو بارلا توپ برگشتی را با یک ضربه والی تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در دقیقه ۶۰ بلژیک می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما این بار ضربه میچی باتشوایی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی همچنان با همان یک گل به سود آتزوری دنبال شود.

در دقیقه ۶۲ خطا در درون محوطه جریمه بلژیک روی فدریکو کیه زا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دومنیکو براردی پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند تا نتیجه ۲-۰ شود.

در دقیقه ۷۷ بلژیک می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما ضربه کم زاویه توبی آلدرویرلد توسط جان لوئیجی دوناروما به بیرون فرستاده شد.

در دقیقه ۸۲ بلژیک یک بار دیگر با بدشانسی مواجه شد چرا که ضربه ستاره بلژیکی این تیم یعنی یانیک کاراسکو به تیر دروازه برخورد کرد تا شاگردان روبرتو مارتینز در زدن به تیر هت تریک کرده باشند.

در دقیقه ۸۶ بالاخره بلژیک توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. شروع مجدد فوق العاده تیبو کورتوا و پاس کوین دی بروین به چارلز دی کتلائر رسید و این بازیکن جوان نیز در یک مصاف تقریباً تک و روی جایگیری اشتباه دوناروما دروازه ایتالیا را باز کرد تا نتیجه ۲-۱ شود.

در ادامه مسابقه نیز حملات تیم ملی بلژیک برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه ماند و ایتالیا هم کار را به خوبی کنترل کرد تا بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان برسد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین