کد خبر: ۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۵
مصباحی مقدم

دولت فردی قویتر از دانش جعفری دارد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا مصباحی مقدم گفت:«اگر تغییرات در جهت تقویت مدیریت کشور باشد، قطعا مثبت است اما اگر تغییر در جهت تضعیف مدیریت کشور باشد قطعا به نقطه ضعف دولت تبدیل خواهد شد». 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به تغییرات احتمالی در کابینه دولت نهم گفت: «زمانی لازم است تغییر در کابینه انجام شود که رئیس جمهور به نتیجه برسد که برخی از وزرایش از قوت لازم برای ادامه همکاری با دولت برخوردار نیستند و ضعف‌هایی دارند که می‌توان افراد قویتر را جایگزین این افراد کرد».

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت:‌ «من هنوز نمی‌دانم دولت در رابطه با تغییر چند وزیری که اکنون شایعه تغییرشان است چه کسانی را قرار است جایگزین کند».

وی ادامه داد: «معتقدم که آقای متکی در وزارت امور خارجه تاکنون با قوت عمل کرده است و در مقام خودش شایسته است همچنین آقای پورمحمدی انصافا وزیر قدری است، آقای دانش جعفری هم به نظرم همراه‌ترین وزیر اقتصادی است که می‌توانست با آقای احمدی‌نژاد همکاری کند و نمی‌دانم آیا دولت فرد قویتر از دانش جعفری دارد که می‌خواهد وی را کنار بگذارد».

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: «مدیریت‌ها زمانی کارآمد هستند که از ثبات نسبی برخوردار باشند و تغییر وتحول سریع مدیران ارشد کشور یک بی‌ثباتی را در میان مدیران ایجاد می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین