کد خبر: ۷۳۱۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
ادعای شده شاهین ناصری شاهد شکنجه نوید افکاری بوده

سخنگوی قوه قضاییه: علت مرگ شاهین ناصری مسمومیت دارویی بود

سخنگوی دستگاه قضا گفت: پزشکی قانونی علت مرگ شاهین ناصری را مسمومیت دارویی اعلام کرده است.
سخنگوی قوه قضاییه: علت مرگ شاهین ناصری مسمومیت دارویی بود
آفتاب‌‌نیوز :

ذبیح الله خداییان این موضوع را در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه خود اعلام کرده است.

در این نشست، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت فوت شاهین ناصری مشخص شده است گفت: اخیرا پزشکی قانونی نظر خود را اعلام کرده و علت مرگ این فرد مسمومیت دارویی بوده است.

اول مهرماه امسال روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران اعلام کرده بود: بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار [شاهین ناصری]، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند. در این اطلاعیه تاکید شده بود علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

روز سی ام شهریور نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس «ادعای فردی که اظهار داشته است شاهد شکنجه نوید افکاری بوده است» را رد کرده بود. او با بیان اینکه جرائم این دو فرد با یکدیگر متفاوت بود گفت: با فرض همزمانی تحقیقات پرونده نوید افکاری و شاهین ناصری تحقیقات پرونده این‌ها در دو اداره مختلف یعنی یکی در دایره قتل آگاهی و دیگری در اداره جعل و کلاهبرداری انجام شده که در دو طبقه مختلف با فاصله مکانی بسیار زیاد مستقر شده است بنابراین کاملا مشخص است که ادعای این فرد مبنی بر اینکه شاهد شکنجه بوده است کاملا کذب و به دور از منطق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
10
شما خوبید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین