کد خبر: ۷۳۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

محسن رضایی: تمام تحریم‌های داخلی را در این دولت برمی‌داریم

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است، گفت: به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.
محسن رضایی: تمام تحریم‌های داخلی را در این دولت برمی‌داریم
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع‌بندی‌های سفر امروز (۲۳ مهرماه) خود به استان خوزستان، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ مستقر در خوزستان و سازمان آب و برق باید تعهدات مسئولیت اجتماعی، آلودگی محیط زیست و ارزش افروده را نسبت به مردم عمل کنند؛ متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی بسیاری از این شرکت‌ها، منابع کافی برای امور زیربنایی مانند آب و فاضلاب وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با یک زلزله کوچک بیش از یک هزار واحد مسکونی در استان خوزستان دچار آسیب جدی شده‌اند و حتی راه روستایی درستی برای کمک‌رسانی وجود ندارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: نخستین مساله‌ای که باید در خوزستان پیگیری شود این است که شرکت‌های بزرگ، تعهدات خود را عملی کنند.

رضایی در خصوص وضعیت مناطق زلزله‌زده خوزستان، بیان کرد: برآوردها در حال انجام است و باید سریعا این برآوردها اتمام یابد و نتیجه آن در اختیار ما قرار بگیرد و آن را در هیات دولت و ستاد اقتصادی طرح خواهم کرد. حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد که حتما به مردم کمک می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مردم در رنج و زحمت به سر ببرند. به محض اعلام میزان خسارت واردشده، موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند صادرات و واردات کالا در بندر امام(ره)، تصریح کرد: فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است؛ تحریم‌های داخلی ۱۰ برابر آمریکا است. به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: برخی از این تحریم‌ها مدیریتی و برخی مربوط به مقررات غلط هستند و برخی قوانین نیز مانع تولید و ایجاد اشتغال هستند بنابراین مقابله با تحریم‌های داخلی جزو نخستین کارهای ما است که کار برای برداشتن این تحریم‌ها آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین