کد خبر: ۷۳۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

مرگ مرد ۵۷ ساله در کوهستان

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از مرگ یک مرد ۵۷ ساله در حادثه کوهستان خبر داد.
مرگ مرد ۵۷ ساله در کوهستان
آفتاب‌‌نیوز :

احمد رضاپور عنوان کرد: در پی اعلام یک مورد حادثه در کوهستان مبنی بر عدم هوشیاری و بیهوش شدن یک فرد ۵۷ ساله بلافاصله تیم زمینی عملیات امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهر به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه که ساعت ۸.۴۵ صبح امروز به هلال احمر اعلام شد، در قله کمرگنج ارتفاعات شمالی شهرستان کاشمر به وقوع پیوست، عنوان کرد: این فرد که با یک گروه کوهنوردی همراه بوده، به دلیل نامعلومی دچار کاهش هوشیاری و بیهوشی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر تصریح کرد: پس از ارزیابی محل توسط گروه زمینی به خاطر صعب العبور و طولانی بودن مسیر درخواست یک هلیکوپتر از مشهد گردید و فرد حادثه دیده به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر اعزام شد.

وی از شهروندانی که قصد کوهنوردی دارند خواست بدون آمادگی جسمانی و در صورت داشتن بیماری‌های زمینه‌ای از انجام ورزش‌های سنگین مانند کوهنوردی خودداری کنند.

رضاپور تاکید کرد: مردم باید به یاد داشته باشند که به هیچ عنوان بدون آموزش وارد کوهستان نشوند. متاسفانه چند هفته قبل هم یک نفر دیگر علی‌رغم بهره‌مندی از سابقه کوهنوردی در کوهستان جان خود را از دست داد.

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز در گفت‌وگو با ایسنا علت اصلی فوت این فرد ۵۷ ساله را ایست قلبی در محل حادثه اعلام نمود.

امیر افشار افزود: این فرد ساعت ۱۳.۴۵ توسط هلیکوپتر تحویل نیروهای بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین