کد خبر: ۷۳۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶

قیمت بیت کوین رکورد زد

قیمت بیت کوین امروز جمعه ۶۱ هزار و ۲۶۴ دلار شد و به بالاترین سطح خود در ۵ ماه گذشته رسید.
قیمت بیت کوین رکورد زد
آفتاب‌‌نیوز :

پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید.

براساس گزارش راشاتودی، پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید.

داده‌های پایگاه اینترنتی CoinDesk نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در روز جمعه به ۵۹۹۲۰ دلار در هر سکه رسید و به بالاترین سطح خود در ۵ ماه گذشته رسید. بیت کوین در ساعت ۱۱:۰۰ صبح به وقت گرینویچ در حالی که از سودهای قبلی خود عقب نشینی کرد، بالای ۵۹۰۰۰ دلار معامله شد که ۲٫۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تحلیلگران بازار می‌گویند که معامله گران نسبت به اقدام احتمالی کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) برای تصویب اولین صندوبق قابل معامله بیت کوین ETF خوشبین هستند. آنها این تصویب احتمالی را نقطه عطفی برای صنعت ارز رمزنگاری شده می‌دانند. صنعتی که بسیار مشتاق بوده است این ارز مورد قبول وال استریت و سرمایه گذاران اصلی آن قرار گیرد.

قرار است صندوق قابل معامله استراتژی بیت کوین ProShares سه‌شنبه هفته آینده در بورس نیویورک آغاز به کار کند. کارشناسان می‌گویند بعید است کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده این محصول را ممنوع کند، اما برخی هشدار می‌دهند که اگر این اتفاق بیفتد، بیت‌کوین می‌تواند سقوط کند.

ویجای عیار رئیس آسیا اقیانوسیه در صرافی ارز دیجیتال لونو در این باره گفت: ما در محدوده مقاومتی حدود ۵۸ تا ۶۰ هزار دلار هستیم، بنابراین رد برنامه صندوق قابل معامله می‌تواند بیت کوین را به سطح ۵۳ تا ۵۵ هزار دلار بازگرداند. اما به طور کلی این روند همچنان صعودی است و تعدادی از برنامه های ETF دیگر نیز در دست تهیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین